Uzņēmuma "AKERS VKS" virzība e-vidē
Author
Kalniņš, Raimonds
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Rozīte, Kristīne
Date
2012Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarba tēma ir „Uzņēmuma AKERS VKS virzība e-vidē”. Diplomdarba mērķis ir izvērtēt uzņēmuma AKERS VKS virzību e-vidē, analizēt izvēlēto sociālo tīklu piedāvātās funkcionālās iespējas un izstrādāt e- mārketinga pasākumu projektus uzņēmuma AKERS VKS tālākai attīstībai e- vidē. Lai sasniegtu mērķi, tika izvirzīti sekojoši uzdevumi:
Iepazīt uzņēmuma struktūru, tajā izmantotās informācijas sistēmas;
Izvērtēt veicamos mārketinga pasākumus;
Aprakstīt uzņēmuma virzību e-vidē;
Veikt finansiālo un ekonomisko novērtējumu mārketinga pasākumiem.
Diploma darbs sastāv no ievada, piecām nodaļām, nobeiguma, izmantotās literatūras un avotu saraksta.
Diploma darba pirmajā daļā autors apraksta uzņēmuma mērķus, struktūru, komunikāciju uzņēmumā, kā arī tajā pielietojamās informācijas sistēmas.
Otrajā daļā darba autors veic uzņēmuma finansiālo un ekonomisko novērtējumu.
Trešajā daļā ir aprakstīt mārketinga pasākumi, ko uzņēmums izmanto, kā arī to analīze.
Ceturtajā daļā ir aprakstīts kā uzņēmums tiek virzīt e- vidē, pirms autora izstrādātajiem projektiem.
Piektajā daļā autors apraksta sevis izstrādātos projektus, kas palīdz virzīt uzņēmumu AKERS VKS e-vidē, kā arī veic finansiālo un ekonomisko novērtējumu veiktajiem mārketinga pasākumiem.
Lai uzrakstītu darbu izmantoti - literatūras avoti un autora pieredze uzņēmumā.
Atslēgas vārdi:
E- komercija (elektroniskā komercija)
E- mārketings (elektroniskais mārketings)
I- veikals (interneta veikals)
Sociālie tīkli
Tīmekļa vietne Diploma theme is „The company AKERS VKS progress in e-environment”. Aim is to evaluate the progress of the company AKERS VKS e-environment, to analyze selected social networking functionality offered and develop company's marketing activities projects for further development of the e-environment.To achieve the aim, had the following tasks:
Get to know the company's structure, the information systems;
Evaluate marketing efforts to be taken;
Describe the company's progress in e-environment;
Carry out financial and economic evaluation of marketing efforts.
Diploma thesis consists of an introduction, five chapters, conclusions, bibliography and source list.
In the first part of diploma the author describes the company's objectives, structure, communications companies, as well as the Applied Information Systems.
The second part, the author carried out the company's financial and economic evaluations.
The third part is to describe the marketing activities used by the company, as well as their analysis.
In the fourth part describes how the company is to push the e-environment, before the author's projects.
The fifth part the author describes the self-developed projects, contributing to the progress of AKERS VKS e-environment, as well as the financial and economic assessment carried out marketing activities.
To write the work was used literature and the author's experience of the company.
Key words:
E- commerce (Electronic commerce)
E- marketing (Electronic marketing)
E- store (Electronic store)
Website
Social Networks