Internetveikala E-diplomatic mārketinga stratēģija un attīstības prognozes.
Автор
Fedorčenko, Jeļena
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Šķiltere, Daina
Дата
2013Metadata
Показать полную информациюАннотации
Darba mērķis ir izpētīt globālo Interneta tirdzniecības vidi, tās attīstības un beznodokļu tirdzniecības kā tirdzniecības specifiskā veida, attīstības iespējas Internetā; izvērtēt internetveikala E-diplomatic kopējo darbības stratēģiju un mērķus, izstrādāt atbilstošu mārketinga stratēģiju.
Darbs sastāv no 3 pamatdaļām. Pirmā daļa ir darba teorētiskā bāze, tajā raksturota elektroniskās tirdzniecības mārketinga specifika un īpatnības. Otrā daļā tiek veikta pasaules elektroniskās tirdzniecības un beznodokļu tirdzniecības attīstības Internetā analīze. Trešajā nodaļā tika noteikta E-diplomatic kopējā stratēģijā, attīstības prognozes un izstrādāta mārketinga stratēģija.
Darba apjoms ir 108 lappuses, tajā ir iekļauti 24 attēli, 2 tabulas un izmantoti 100 informācijas avoti.
Atslēgvārdi: e-tirdzniecība, e-mārketings, beznodokļu tirdzniecība, E-diplomatic, Internets, internetveikals. The aim of the work is to research global Internet sales environment, to define the key trends in its development as well reveal the opportunities for duty-free as a specific type of sales; to define and evaluate the general strategy and aims of E-diplomatic e-store; and to develop an appropriate marketing strategy.
The work consists of 3 parts. The first part provides a theoretical review; introduces the specific issues and peculiarities of e-sales marketing. In the second part is analyzed the world e-sales market and duty-free development through e-sales. The third part introduces E-diplomatic general strategy and its further development forecasts. Was developed a marketing strategy.
The work consists of 108 pages, includes 24 pictures, 2 tables and 100 data sources.
Key words: e-sales, e-marketing, duty-free sales, E-diplomatic, internet store, internet.