Show simple item record

dc.contributor.advisorKasalis, Edgarsen_US
dc.contributor.authorZonberga-Ivanova, Zaneen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:43:18Z
dc.date.available2015-03-24T08:43:18Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other40862en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/25445
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir “Jauna dizaina zīmola ieviešana tirgū”. Mērķis - izvērtēt stikla dizaina izstrādājumu ražošanas uzņēmuma SIA “Pomzero” darbību un rast priekšlikumus tā turpmākai attīstībai, veidojot zīmolu ar nosaukumu “Glassmuse”. Radošo industriju globālās tendences ir veicinājušas labvēlīgu apstākļu veidošanos šo industriju attīstībai Latvijā, pie kā piederas arī dizains. Zīmols ir spēcīgs mārketinga ierocis, kā virzīt tirgū produkciju ar dizaina vērtību, tāpēc šī darba mērķa sasniegšanai par galvenajiem uzdevumiem tiek noteikts izpētīt zīmolu teorētisko pusi, analizēt radošo industriju sektoru Latvijā, novērtēt uzņēmuma darbību un analizēt tā perspektīvas kontekstā ar zīmola atpazīstamību. Izmantotās pētījuma metodes ļāva sasniegt mērķi, konstatējot aktuālas problēmas un radot priekšlikumus turpmākai uzņēmuma attīstībai. Atslēgvārdi: radošās industrijas, zīmols, zīmola ieviešana, dizains, uzņēmējdarbība.en_US
dc.description.abstractThe title of the Bachelor’s paper is “Launch of new design brand” and its purpose is to evaluate economic activities of company SIA “Pomzero” producing glass design products and to make proposals for further development by creating new brand called “Glassmuse”. Global trends of creative industries have contributed breeding grounds for the formation of these industries also in Latvia, which includes the design industry as well. The brand is a powerful marketing weapon for moving forward products with the value of design. Therefore the main objectives of this paper is to research theoretical aspects of the brand, to analyse the sector of creative industries in Latvia as well as business activities of the company with the perspective of brand “Glassmuse” recognision. Applied methods of research allowed achieve the aim, by detecting topical problems and generating proposals for the further development of the company. Keywords: creative industries, brand, brand launch, design, businessen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectEkonomikaen_US
dc.titleJauna dizaina zīmola ieviešana tirgūen_US
dc.title.alternativeLaunch of new design branden_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record