Starptautiska uzņēmuma zīmola identitātes veidošana.
Автор
Zemniece, Santa
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Fortiņš, Egīls
Дата
2014Metadata
Показать полную информациюАннотации
Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijas atziņām, noskaidrot un novērtēt zīmolu identitātes un konkrēti zīmola Apple nozīmi un tā ietekmi produktu izvēles un uzticības, kā arī lojalitātes veidošanās procesā. Darba uzdevumi ir, vadoties no teorētisko aspektu analīzes un empīriskajā pētījumā (anketēšanā) iegūtajiem rezultātiem, izskaidrot zīmola identitātes un zīmolvadības procesu problemātiku un to saistību ar uzņēmuma Apple atpazīstamību un Latvijas patērētāju lojalitāti pret to.
Bakalaura darbs strukturēts 5 pamatdaļās – ievada, teorijas, pētījuma, secinājumu un priekšlikumu, kā arī pielikumu daļas. Darbā ir 68 lappuses, t.sk. 2 tabulas, 35 attēli un 1 pielikums. The aim of the bachleor paper, based on theoretical research, is to identify and to assess brand identities of an international companies, specifically Apple, and their brand’s meaning and impact on consumers product choice and their loyalty formation. Terms of reference, based on theoretical analysis and the results obtained from empirical study (questionnaire), is to explain the brand identity and brand management process issues and it’s connection with the company Apple Latvian consumer awareness and loyalty to it.
The paper is structured in five parts - introduction, theory, research, conclusions and recommendations, as well as part of the annexes. The paper consists of 68 pages, including 2 tables, 35 images and 1 appendix.