Show simple item record

dc.contributor.advisorMedne, Ilzeen_US
dc.contributor.authorŠica, Aneteen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:43:23Z
dc.date.available2015-03-24T08:43:23Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other41746en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/25484
dc.description.abstractDarba nosaukums ir „Tradicionālo tūrisma aģentūru un interneta ceļojumu rezervēšanas sistēmu salīdzinājums”. Darba mērķis ir apkopot un salīdzināt informāciju par tūrisma produktu iegādes veidiem, izstrādājot ieteikumus tradicionālo ceļojumu aģentūru tālākai pastāvēšanai tehnoloģiju laikmetā. Darbs sastāv no ievada, trīs nodaļām ar apakšnodaļām, secinājumiem, priekšlikumiem, izmantotās literatūras saraksta un pielikumiem. Darba galvenie literatūras avoti ir: populārzinātniskie raksti, zinātniskā literatūra, interneta avoti, uzņēmumu publikācijas.en_US
dc.description.abstractThe title of thesis is "The comparison of traditional travel agencies and online travel booking systems." The aim is to gather and compare information about the tourism product purchase types and develop recommendations for traditional travel agency's survival in the age of technology. The main literature sources used for thesis are: popular-science and scientific articles, internet sources, company publications.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleTradicionālo tūrisma aģentūru un interneta ceļojumu rezervēšanas sistēmu salīdzinājums.en_US
dc.title.alternativeThe comparison of traditional travel agencies and online travel booking systems.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record