Klientu piesaistīšana kosmetologu pakalpojumiem skaistumkopšanas salonā "Levande"
Author
Ludborža, Madara
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Bulatova, Jūlija
Date
2015Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma ir „Klientu piesaistīšana kosmetologu pakalpojumiem skaistumkopšanas salonā „Levande””. Darbā ir apskatītas mārketinga komunikācijas un īpaši liels uzsvars ir likts uz pakalpojumu mārketingu, jo pēc būtības tas atšķiras no produktu mārketinga, par ko šajā darbā netiek runāts.
Bakalaura darba mērķis ir izpētīt skaistumkopšanas salonā pielietotās klientu piesaistīšanas metodes. Lai šo mērķi veiksmīgi sasniegtu, pirmajā darba daļā autore veica teorētisku mārketinga aktivitāšu aprakstu. Otrajā daļā autore veica skaistumkopšanas salona „Levande” saimnieciskās darbības raksturojumu un izpētīja tajā izmantotās mārketinga aktivitātes. Trešajā daļā autore veica klientu aptauju, salona darbinieku intervijas un rezultātu apkopošanu. Aptaujas mērķis bija noskaidrot cilvēku domas pa kosmetologu pakalpojumu aktualitāti un salona kopējo tēlu.
Darbs sastāv no ievada, teorētiskās daļas, empīriskās daļas, secinājumiem, priekšlikumiem un pielikumiem. Darba apjoms ir 63 lpp, ir pievienoti 3 pielikumi. Informācijas un iegūtās aptaujas rezultātu atspoguļošanai ir izmantoti 13 attēli un 2 tabulas. Darbs ir sagatavots ar 33 literatūras avotu palīdzību.
Atslēgas vārdi: pakalpojumu mārketings, salons, klients, piesaistīšana The theme of the Bachelor thesis is: Customers attracting for cosmetologists services at the beauty salon „Levande”. The paper deals with marketing communications and particularly strong emphasis is put on service marketing analyzing because it is different from product marketing which is not described in this Bachelor.
The aim of this work is to explore the methods of getting new clients in the salon. To successfully achieve this goal at the first part of the work the author conducted a theoretical description of marketing activities. In the second part, the author conducted operating characteristics and investigated marketing activities that are used in the beauty salon „Levande”. In the third part of the Bachelor, the author conducted a customer survey, the beauty salon employee interview and analyzed the results. The aim of the survey was to find out people thoughts on the cosmetologists services overall , and get the thoughts of what people think of the beauty salon.
The work consists of an introduction, a theoretical part, empirical part, summary, proposals and appendices. Bachelor’s workload is 63 pages, plus 3 appendices. To better show the information and survey the author used 13 images and two tables. Work is produced by 33 literature sources.
Keywords: service marketing, salon, client, attraction