Uz uzdevumiem balstītas metodes pielietojums komunikatīvo prasmju attīstīšanā vidējā valodas prasmes līmenī
Author
Osipova, Jūlija
Co-author
Latvijas Universitāte. Moderno valodu fakultāte
Advisor
Liepiņa, Dace
Date
2009Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darbs “Uz uzdevumiem balstītās metodes pielietojums komunikatīvo prasmju attīstīšanā vidējā valodas prasmes līmenī” ir veltīts to aspektu iztirzājumam, kas ietekmē angļu valodas mācīšanas un mācīšanās procesu vidusskolā.
Bakalaura darba nolūks ir izpētīt komunikatīvo prasmju attīstības īpatnības vidējā valodas prasmes līmenī, atklāt komunikatīvās kompetences iezīmes vidējā valodas prasmes līmenī, noteikt apstākļus, kas nepieciešami komunikatīvās valodas prasmes attīstībai, pielietojot uz uzdevumiem balstīto metodi (UBM).
Atslēgas vārdi: komunikatīvā valodas kompetence, komunikatīvās valodas prasmes, vidusskolas skolēni, mācīšanās stili, mācīšanās stratēģijas, uz uzdevumiem balstītā metode. The Bachelor Paper “The Use of the Task-based Teaching Method in the Development of Communicative Skills at the Intermediate Language Proficiency Level” is devoted to the discussion of aspects which influence the processes of teaching and learning English language at the secondary school.
The purpose of this Paper is to investigate peculiarities of the development of communicative skills at the intermediate language proficiency level, to identify features of communicative competence at the intermediate language proficiency level, to establish conditions necessary for developing communicative language skills and abilities by the application of the Task-based method (TBM).
Key words: communicative language competence, communicative language skills, secondary school learners, learning styles, the Task-based Teaching Method.