• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Uz uzdevumiem balstītas metodes pielietojums komunikatīvo prasmju attīstīšanā vidējā valodas prasmes līmenī

Thumbnail
View/Open
306-12563-Osipova_Julija_jo05003.pdf (568.0Kb)
Author
Osipova, Jūlija
Co-author
Latvijas Universitāte. Moderno valodu fakultāte
Advisor
Liepiņa, Dace
Date
2009
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darbs “Uz uzdevumiem balstītās metodes pielietojums komunikatīvo prasmju attīstīšanā vidējā valodas prasmes līmenī” ir veltīts to aspektu iztirzājumam, kas ietekmē angļu valodas mācīšanas un mācīšanās procesu vidusskolā. Bakalaura darba nolūks ir izpētīt komunikatīvo prasmju attīstības īpatnības vidējā valodas prasmes līmenī, atklāt komunikatīvās kompetences iezīmes vidējā valodas prasmes līmenī, noteikt apstākļus, kas nepieciešami komunikatīvās valodas prasmes attīstībai, pielietojot uz uzdevumiem balstīto metodi (UBM). Atslēgas vārdi: komunikatīvā valodas kompetence, komunikatīvās valodas prasmes, vidusskolas skolēni, mācīšanās stili, mācīšanās stratēģijas, uz uzdevumiem balstītā metode.
 
The Bachelor Paper “The Use of the Task-based Teaching Method in the Development of Communicative Skills at the Intermediate Language Proficiency Level” is devoted to the discussion of aspects which influence the processes of teaching and learning English language at the secondary school. The purpose of this Paper is to investigate peculiarities of the development of communicative skills at the intermediate language proficiency level, to identify features of communicative competence at the intermediate language proficiency level, to establish conditions necessary for developing communicative language skills and abilities by the application of the Task-based method (TBM). Key words: communicative language competence, communicative language skills, secondary school learners, learning styles, the Task-based Teaching Method.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/25976
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses [6782]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV