Show simple item record

dc.contributor.advisorKarapetjana, Indraen_US
dc.contributor.authorMillere, Lieneen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Moderno valodu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:45:11Z
dc.date.available2015-03-24T08:45:11Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other16316en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/26010
dc.description.abstractŠis maģistra darbs salīdzina daiļliteratūras un zinātniskās literatūras grāmatu reklāmu anotāciju žanra īpatnības , lai parādītu to atšķirības teksta etapu uzbūvē un leksiski gramatisko iezīmju lietojumā. Darbā tika secināts, ka žanra un lingvistiskā analīze vien neatspoguļo visas vērtējošās valodas atšķirīgās iezīmes, tādēļ pētījumā tika izmantota adaptētā Novērtējuma (Appraisal) sistēma, lai pārbaudītu vai Martina et al (2005) un Vaitlava et al (2005) struktūras ir savienojamas. Maģistra darba hipotēze tikai daļēji izrādījās pareiza, jo tika atrastas tikai nelielas atšķirības starp daiļliteratūras un zinātniskās literatūras grāmatu reklāmām. Atslēgas vārdi: žanra analīze, Novērtējuma (Appraisal) teorija, grāmatu reklāmas, teksta etapu uzbūve, leksiski gramatisko iezīmju lietojumsen_US
dc.description.abstractThis Master Thesis compares the generic peculiarities of the review-based fiction and nonfiction book blurbs in order to show the differences between them regarding their move structures and lexico-grammatical structures. It appeared that the generic analysis and linguistic analysis alone cannot describe all the distinct features of the evaluative language; therefore, a remodelled Appraisal system was also used in order to examine whether it is possible to combine Martin’s et al (2005) and Whitelaw’s et al (2005) frameworks. The hypothesis of the Master Thesis proved only partly to be true as there were found only slight differences between the fiction and nonfiction book blurbs. Key words: generis analysis, Appraisal theory, book blurbs, move structure, use of lexico-grammatical structuresen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectValodniecībaen_US
dc.titleReklāmas diskurss: salīdzinošā grāmatu reklāmu analīzeen_US
dc.title.alternativePromotional Discourse: Comparative Analysis of Book Blurbsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record