Show simple item record

dc.contributor.advisorKarapetjana, Indraen_US
dc.contributor.authorKisļicina, Aleksandraen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:45:32Z
dc.date.available2015-03-24T08:45:32Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other34442en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/26166
dc.description.abstractĀrpolitika ietekmē mūsu dzīvi, un masu informācijas līdzekļi darbojas kā starpnieks starp politikas veidotājiem un sabiedrību. Par vienu no nozīmīgākajiem notikumiem britu politikā 2012. gadā var uzskatīt Edinburgas līguma parakstīšanu starp skotu un angļu politiskajiem pārstāvjiem. Šī pasākuma nozīmīgums atklāsies gaidāmajā referendumā, kurš izlems vai Skotija paliks Apvienotās Karalistes sastāvā vai arī kļūs neatkarīga valsts. Darba mērķis bija izpētīt kā Edinburgas līguma norise tika attēlota dažāda veida medijos, un kādā mērā žurnālista personīgais viedoklis ietekmēja tās attēlojumu. Lai sasniegtu šo mērķi, tika izpētīti lielformāta laikrakstu, tabloīdu un pasaules ziņu korporāciju raksti, izmantojot diskursa analīzi. Rezultāti rāda, ka žurnālista personīgais viedoklis mazāk ietekmē ziņas lielformāta laikrakstos nekā tabloīdos un pasaules ziņu korporāciju rakstos. Pētījuma rezultāti var tikt izmantoti tālākai izpētei par subjektivitāti ziņu avotos.en_US
dc.description.abstractForeign policy affects our lives, and the mass media is the mediator between the policy makers and general public. One of the most significant events in the British politics in 2012 can be considered the Edinburgh Agreement deal between Scottish and English political representatives. The importance of this event lies in the upcoming referendum which will decide whether Scotland will remain as a part of the UK or will become an independent country. The aim of the research was to investigate how the Edinburgh Agreement event was represented in various types of news media and to what extent its representation was influenced by the journalist’s personal evaluation. In order to achieve the aim, discourse analysis was applied to the articles from broadsheets, tabloids and sites of news worldwide corporations. The results of the research show that the news reports in the broadsheets are less influenced by the journalist’s personal evaluation than in the tabloids and the sites of news sources.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectValodniecībaen_US
dc.titleStarptautiska notikuma attēlojums medijos: salīdzinoša diskursa analīzeen_US
dc.title.alternativeMedia Representation of a Foreign Affairs Event: Comparative Discourse Analysisen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record