Show simple item record

dc.contributor.advisorRupā, Ulrikaen_US
dc.contributor.authorKairis, Uldisen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:46:28Z
dc.date.available2015-03-24T08:46:28Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other12416en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/26454
dc.description.abstractBakalaura darba „Ekoloģiska dzīvesveida konstruēšana reklāmas kampaņās: Hipotēku bankas EKO kartes piemērs” mērķis ir ar semiotiskās analīzes un dziļo interviju palīdzību analizēt reklāmas vēstījuma konstruēšanas tehniku, izvērtēt to, kā ar reklāmas vēstījuma palīdzību tiek konstruēts ekoloģisks dzīvesveids. Pētījums sakārtots 3 nodaļās. Pirmajā nodaļā definēta reklāma, skaidroti dzīvesveida un cēloņsakara mārketinga jēdzieni, otrajā nodaļā aprakstīta pētījuma metodoloģija, trešajā nodaļā apkopota reklāmas materiālu analīze un rezultāti. Atslēgvārdi: reklāma, dzīvesveids, simboli, zīmes, semiotika, cēloņsakara mārketings, Hipotēku bankaen_US
dc.description.abstractThe aim of the Bachelor thesis “Construction of Ecological Lifestyle in Advertising Campaigns: an example of EKO Card of the bank „Hipotēku banka”” is to analyze techniques for message construction in advertisements by the means of semiotic analysis and in-depth interviews and to examine how the advertising message helps to construct an ecological lifestyle. This research consists of three parts. The first chapter defines advertising and provides explanation of such notions as lifestyle and cause-related marketing the second chapter describes the research methodology, whereas the third chapter summarizes the analysis of the promotional materials and the results of the research. Keywords: advertisement, lifestyle, symbols, signs, semiotics, cause-related marketing, Hipotēku bankaen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleEkoloģiska dzīvesveida konstruēšana reklāmas kampaņās: Hipotēku bankas EKO kartes piemērsen_US
dc.title.alternativeConstructing of Ecologic Lifestyle in Advertising Campaigns: an example of EKO Card of the bank "Hipotēku banka"en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record