Show simple item record

dc.contributor.advisorStašāne, Lolitaen_US
dc.contributor.authorTrikule, Maijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:46:55Z
dc.date.available2015-03-24T08:46:55Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other31894en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/26643
dc.description.abstractDarbā tiek pētīts un analizēts sociālā mārketinga pielietojums labdarības projektu realizēšanā portālā „Ziedot.lv.” Šī darba teorētiskā daļa sastāv no teorijas par sociālo mārketingu un tā elementiem apkopojuma, teorijas par mediju kanālu izvēli un sabiedrisko attiecību instrumentu izmantošanu, kā arī mērķauditorijas izpēti. Kā pētījuma metodoloģija tiek izmantotas gadījuma studijas un daļēji strukturētas intervijas. Darba mērķis ir noskaidrot un aprakstīt, kā portāls „Ziedot.lv” un tajā esošie projekti veido sociālā mārketinga un sabiedrisko attiecību komunikāciju un kādus instrumentus izmanto ziedojumu piesaistei, un, pamatojoties uz darbā aprakstītajām teorētiskajām nostādnēm, konstatēt komunikācijas problēmas un veidot ieteikumus veiksmīgākiem komunikācijas risinājumiem. Atslēgas vārdi: sociālais mārketings, sabiedriskās attiecības, labdarība, NVO, „Ziedot.lv”en_US
dc.description.abstractThis paperwork is based on researching and analyzing usage of social marketing in charity projects made in portal “Ziedot.lv”. Theoretical part of this work consists of: social marketing theory and summary of its components, theory of media channel options and usage of public relation tools, and also research of the objective audience. For this research’s methodology incidental studies and partly structured interviews are being used. Aim is to establish and describe, how the portal “Ziedot.lv” and its projects develop communication of social marketing and public relations and what tools they use for attracting donations, and also to realize communication problems, according on theoretical statements described in the work, and to establish suggestions for successful communication solutions. Keywords: social marketing, public relations, social marketing campaign, NGO, charity, „Ziedot.lv”en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleSociālā mārketinga pielietojums labdarības projektu realizēšanā: "Ziedot.lv" piemērsen_US
dc.title.alternativeUse of social marketing in charity projects: "Ziedot.lv" caseen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record