dc.contributor.advisor | Stašāne, Lolita | en_US |
dc.contributor.author | Trikule, Maija | en_US |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte | en_US |
dc.date.accessioned | 2015-03-24T08:46:55Z | |
dc.date.available | 2015-03-24T08:46:55Z | |
dc.date.issued | 2009 | en_US |
dc.identifier.other | 31894 | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/26643 | |
dc.description.abstract | Darbā tiek pētīts un analizēts sociālā mārketinga pielietojums labdarības projektu realizēšanā portālā „Ziedot.lv.”
Šī darba teorētiskā daļa sastāv no teorijas par sociālo mārketingu un tā elementiem apkopojuma, teorijas par mediju kanālu izvēli un sabiedrisko attiecību instrumentu izmantošanu, kā arī mērķauditorijas izpēti. Kā pētījuma metodoloģija tiek izmantotas gadījuma studijas un daļēji strukturētas intervijas.
Darba mērķis ir noskaidrot un aprakstīt, kā portāls „Ziedot.lv” un tajā esošie projekti veido sociālā mārketinga un sabiedrisko attiecību komunikāciju un kādus instrumentus izmanto ziedojumu piesaistei, un, pamatojoties uz darbā aprakstītajām teorētiskajām nostādnēm, konstatēt komunikācijas problēmas un veidot ieteikumus veiksmīgākiem komunikācijas risinājumiem.
Atslēgas vārdi: sociālais mārketings, sabiedriskās attiecības, labdarība, NVO, „Ziedot.lv” | en_US |
dc.description.abstract | This paperwork is based on researching and analyzing usage of social marketing in charity projects made in portal “Ziedot.lv”.
Theoretical part of this work consists of: social marketing theory and summary of its components, theory of media channel options and usage of public relation tools, and also research of the objective audience. For this research’s methodology incidental studies and partly structured interviews are being used.
Aim is to establish and describe, how the portal “Ziedot.lv” and its projects develop communication of social marketing and public relations and what tools they use for attracting donations, and also to realize communication problems, according on theoretical statements described in the work, and to establish suggestions for successful communication solutions.
Keywords: social marketing, public relations, social marketing campaign, NGO, charity, „Ziedot.lv” | en_US |
dc.language.iso | N/A | en_US |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Komunikācijas zinātne | en_US |
dc.title | Sociālā mārketinga pielietojums labdarības projektu realizēšanā: "Ziedot.lv" piemērs | en_US |
dc.title.alternative | Use of social marketing in charity projects: "Ziedot.lv" case | en_US |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | en_US |