Show simple item record

dc.contributor.advisorRupā, Ulrikaen_US
dc.contributor.authorKriviša-Asare, Kristīneen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:46:55Z
dc.date.available2015-03-24T08:46:55Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other32345en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/26646
dc.description.abstractBakalaura darba tēma – Reklāmas kampaņu nozīme, nepieciešamība, īpatnības kultūras tūrismā Latvijā. Tēmas aktualitāti nosaka pašreizējā ekonomiskā situācija Latvijā, kad nepieciešams izmantot visus pieejamos resursus, lai veicinātu eksportu, kas ir arī tūrisms un kultūras tūrisms tai skaitā. Izvirzītā hipotēze – kultūras tūrisms ir orientēts uz Latvijas auditoriju, tāpēc tas nesasniedz primāros mērķus. Kā primārais mērķis tiek definēts ārvalstu tūristi un kā sekundārais Latvijas iedzīvotāji. Lai pārbaudītu hipotēzi, tika pielietotas sekojošas metodes – daļēji strukturētās intervijas ar nozaru speciālistiem, aptauja un gadījuma studijas. Darbs sastāv no trīs daļām – teorētiskās, metodoloģijas un praktiskās jeb empīriskas daļas. Darba rezultāti apstiprina izvirzīto hipotēzi, ka Latvijas kultūras tūrisma produkti ir domāti vietējiem iedzīvotājiem un līdz ar to nesasniedz savu primāro auditoriju, kas ir ārvalstu tūristi. Kultūras tūrisms apvieno sevī divas nozares – kultūru un tūrismu, un abām tām ir atšķirīgi mērķi. Veidojot veiksmīgas reklāmas kampaņas ir nepieciešams ņemt vērā abu šo nozaru vajadzības un īpatnības, kā arī jāveicina reklāmu kampaņu skaitu palielināšana kultūras tūrismā. Atslēgas vārdi: reklāmas kampaņa, kultūra, tūrismsen_US
dc.description.abstractTheme of Bachelor thesis is significance, necessity and specific character of advertisement campaigns of culture tourism in Latvia. Topicality of theme is defined by current economical situation in Latvia, which demand to put in use all available resources to promote and support exports, which also includes tourism and culture tourism as a part of it. Hypothesis of bachelor thesis – culture tourism is oriented only to Latvian audience, therefore not reaching its primary target. Primary target is foreign tourists and secondary target is Latvia’s inhabitants. To verify the hypothesis author is using fallowing methods – partly structured interviews with field experts, questionnaire and case studies. Thesis consist of three parts – theoretical, methodology description and empiric section. The result of research confirms set hypothesis that Latvia’s culture tourism products are created for local inhabitants and therefore are not reaching its main and primary audience, which is foreign tourists. Culture tourism unites two main fields – culture and tourism. Each of them has different goals. When creating successful advertisement campaigns it is very important to consider both fields’ needs and special character. To promote culture tourism it is also important to increase number of advertisement campaigns in the field. Key words: advertisement campaigns, culture, tourismen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleReklāmas kampaņu nozīme, nepieciešamība, īpatnības kultūras tūrismā Latvijāen_US
dc.title.alternativeMeaning, necessity and peculiarity of advertising campaigns at cultural tourism in Latviaen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record