Mājas lapas cosmo.lv piedāvājums: auditorijas vajadzības un lietošana paradumi
Author
Ozoliņa, Madara
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Seņkāne, Silva
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darbā „Mājas lapas cosmo.lv piedāvājums: auditorijas vajadzības un lietošanas paradumi” pētīts konkrētās mājas lapas piedāvājums un tas, kādas ir auditorijas vajadzības un lietošanas paradumi.
Teorētiskajā daļā tiek apskatīti mediju konverģences, interneta žurnālistikas, mediju auditorijas, kā arī mediju lietošanas paradumu koncepti. Metodoloģijas daļā tiek aprakstītas darbā izmantotās pētniecības metodes – anketēšana un intervēšana. Empīriskajā daļā tiek sniegts apskats par mājas lapas cosmo.lv piedāvājumu, kā arī konkrētās mājas lapas auditorijas vajadzību un lietošanas paradumu analīze.
Atslēgas vārdi: konverģence, auditorija, apmierinātība, interneta žurnālistika, cosmo.lv In the bachelor thesis „Website cosmo.lv offer: the audience needs and habits” research is beeing conducted about this specific web page offer and to determine needs and habits of this web page auditory.
The bachelor thesis consists of three main parts: theoretical, methodological and empiric parts. The theoretical part deals with the theory of media convergence, online journalism, media audiences, as well as concepts of media usage habits. In methodological part are described this bachelor thesis research methods - surveys and interviews. The empirical part consists of review of web site cosmo.lv offer and analysis of this web site auditory needs and habits.
Key words: convergence, auditory, satisfaction, online journalism, cosmo.lv