Interaktīvu risinājumu izmantojums reklāmas komunikācijā interneta vidē: Nacionālā teātra izrādes "Venēcijas tirgotājs" reklāmas risinājumu piemērs
Author
Verbele, Klinta
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Zitmane, Marita
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma: “Interaktīvu risinājumu izmantojums reklāmas komunikācijā interneta vidē: Nacionālā teātra izrādes “Venēcijas tirgotājs” reklāmas risinājumu piemērs”.
Izvirzītā hipotēze: Interaktīvas tiešsaistes reklāmas ir efektīvākas nekā reklāmas, kas nepieļauj auditorijas iesaisti.
Pētījuma mērķis: noskaidrot, vai interneta vidē interaktīvi reklāmas risinājumi ir efektīvāki par tradicionāliem reklāmas risinājumiem.
Darba teorētisko daļu veido komunikācijas modeļu, kultūras mārketinga, interneta kā reklāmas izvietošanas platformas, tiešsaistes reklāmu efektivitātes apraksts un reklāmas teorija.
Izmantotās pētniecības metodes: anketēšana un eksperiments.
Darba struktūra: ievads, teorētiskā, metodoloģiskā un pētnieciskā daļa, rezultāti, ieteikumi. Darbā ietverti pielikumi.
Rezultāti: izvirzītā hipotēze apstiprinās.
Atslēgas vārdi: interaktivitāte, tiešsaistes reklāmu risinājumi internetā, “Vekselis.lv”, spēļošana, efektivitāte. The theme of Bachelor thesis is “The Use of Interactive Solutions in Advertising Communication in Internet Environment: The Case of the Advertising Solution for Nacionālais teātris Play “Merchant of Venice””.
The hypothesis:Interactive online advertisements are more effective than advertisement that excludes audience involvement.
The aim of the work:to clarify if interactive internet advertising solutions are more effective than traditional internet advertising solutions.
The theoretical part consists of description of the models of communication, culture marketing, internet as advertising placement platform, effectiveness of online advertising and advertising theory.
Applied research methods: questionnaire and experimentation.
Work structure:introduction,theoretical,methodological,research parts and results and recommendation. The annex is also included.
Results:hypothesis is confirmed.
Keywords:interactivity,online advertising solutions,“Vekselis.lv”,gamification, efficiency