Mārketinga komunikācija un līdzekļi produktu virzīšanai tirgū a/s "Laima" laika posmā no 2005. līdz 2007. gadam
Autor
Vanaga, Elizabete
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Rozenšteine, Aija
Datum
2009Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Šī bakalaura darba nosaukums ir Mārketinga komunikācija un līdzekļi produktu virzīšanai tirgū A/S „Laima” laika posmā no 2005. līdz 2007. gadam.
Bakalaura darba mērķis ir veikt A/S “Laima” mārketinga komunikācijas un līdzekļu produktu virzīšanai tirgū laika posmā no 2005. līdz 2007.gadam analīzi.
Bakalaura darbs sastāv no divām daļām – darba teorētiskās un empīriskās daļas.
Teorētiskās daļas pirmajā nodaļā tiek izklāstīta komunikācijas būtība un raksturojums, komunikācijas. Teorētiskās daļas otrajā nodaļā izklāstīta mārketinga komunikāciju būtība, kā arī raksturoti mārketinga komunikācijas līdzekļi un mārketinga komunikāciju plānošana.
Bakalaura darba empīriskā daļa ietver atsevišķa gadījuma (case study) izpēti – tiek pētīta A/S „Laima” mārketinga komunikācija, A/S „Laima” īstenotie sabiedrisko attiecību pasākumi mārketinga mērķu sasniegšanai, kā arī uzņēmuma pielietotās metodes jaunu produktu virzīšanai tirgū un šo metožu izvēles pamatojums. Lai rastu atbildes uz pētījuma jautājumiem, kā atsevišķā gadījuma izpētes analīzes vienības identificēti A/S „Laima” izmantotie mārketinga komunikācijas līdzekļi un īstenotie sabiedrisko attiecību pasākumi. Kā kritēriji iegūto rezultātu interpretēšanai izmantotas Macnamaras, Mertena, Fombruna, Pelsmakera, Kotlera, Persija un Ogina teorētiskās pieejas. Bakalaura darba nobeigumā sniegti secinājumi par A/S „Laima” mārketinga komunikāciju un līdzekļiem produktu virzīšanai tirgū, kā arī izstrādāti priekšlikumi. The topic of the Bachelor’s Thesis is Marketing Communications and Means of Product Promotion at JSC “Laima” within a period of time from 2005 to 2007.
The objective of the Bachelor’s Thesis is to analyze the marketing communications and the means of product promotion applied at JSC Laima within a period of time from 2005 to 2007.
The Bachelor’s Thesis is comprised of two parts, i.e., theoretical and empirical parts.
The theoretical part contains the exposition of the essence of communication and characterization, communications. The second chapter of the theoretical part renders exposition of the essence of marketing communication, as well as characterization of means of marketing communication and planning of marketing communications.
The empirical part of the Bachelor’s Thesis contains the case study, i.e., it renders the study of JSC Laima marketing communications, PR arrangements implemented at JSC Laima in order to achieve the marketing objectives, as well as the methods applied by the company for promotion of new products in the market and justification of the choice of the said methods. In order to find answers to issues of the study, the marketing communication means applied at JSC Laima and the implemented PR arrangements were identified as the units of analysis of the case study. McNamara, Merten, Fombrun, Pelsmaker, Kotler, Persey and Ogin theoretical approaches have been applied as criteria for interpretation of the gained results. At the close of the Bachelor’s Thesis the author renders conclusions as regards the marketing communications and the means of product promotion applied at JSC Laima, as well as the developed proposals.