Lietotāju identifikācijas pārvaldība lielajos uzņēmumos
Author
Šulcs, Andrejs
Co-author
Latvijas Universitāte. Datorikas fakultāte
Advisor
Borzovs, Juris
Date
2010Metadata
Show full item recordAbstract
Identitātes vadība kļūst arvien sarežģītāka, proti, arvien plašāk tiek izmantoti digitālie identifikācijas dati. Lai veiksmīgi vadītu lielu uzņēmumu, ir precīzi jānosaka lietotāju identitātes vadības vadlīnijas.
Bakalaura darbā apskatāmā problēma ir iespējamie lietotāju identitātes vadības riski lielos uzņēmumos. Darba mērķis ir izpētīt lietotāju identitātes vadību un noteikt iespējamos iekšējos riskus. Apskatāmās problēmas specifiskā rakstura dēļ darbs ir izveidots rokasgrāmatas formā. Sniegtās rekomendācijas balstās uz personīgās darba pieredzes, kas ir iegūta strādājot lielā starptautiskā uzņēmumā.
Darba ietvaros tika sasniegti šādi rezultāti:
•analizētas autentifikācijas metožu priekšrocības un trūkumi;
•noteikta lieliem uzņēmumiem piemērotākā autentifikācijas metode;
•detalizēti apskatīta identitātes vadības sistēma;
•sniegtas rekomendācijas iekšējo risku samazināšanai. Identity Management becomes ever sophisticated, i. e., Digital Iidentification Data are used virtually everywhere. For a big company to be succesfull, User Identity Management must be regulated by explicit guidelines.
Bachelor’s paper examined problem deals with expected risks of user identity management in a big company. Objective of paper is to study User Identity Management and evaluate expected internal risks. Due to specific nature of problem in question, paper has form of manual. Given recommendations are based on personal working experience acquired during work in big international company.
The following results were achieved:
•virtues and shortcomings of authenticity methods analyzed;
•most approprite autentification method for a big company chosen;
•Identity Management System examined in detail;
•internal risks decreasing recommendations provided.