Show simple item record

dc.contributor.advisorBaļčūne, Ilzeen_US
dc.contributor.authorAnkure, Ilzeen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:56:42Z
dc.date.available2015-03-24T08:56:42Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other23157en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/27091
dc.description.abstractĀrpakalpojumi ir veids kā optimizēt uzņēmuma biznesa procesus, un to pamatā ir procesu efektīva veikšana lielā apjomā. Grāmatvedības uzskaite ir cieši saistīta ar pārējiem uzņēmuma biznesa procesiem, tāpēc tās pilnīga atdalīšana un nodošana grāmatvedības ārpakalpojumu sniedzējam, var izraisīt darbību atkārtošanos un datu uzkrāšanu vairākās informācijas sistēmās, kas neliecina par biznesa procesu efektivitāti. Tādēļ diplomdarbā, pētot grāmatvedības ārpakalpojumu organizāciju un tehnoloģijas, meklēti un aprakstīti risinājumi, kā uzlabot procesu efektivitāti un novērst darbību atkārtotu veikšanu, kā arī veidot ciešāku sadarbību starp uzņēmumu un pakalpojumu sniedzēju. Darbā ietverti vairāki pielietojami risinājumi, taču to lietderība un izmantojamība atkarīga no katra uzņēmuma esošajiem biznesa procesiem un attīstības perspektīvas.en_US
dc.description.abstractOutsourcing is a way how to optimize business processes of a company and it is based on being effective at high volume. Accounting is closely related to all other business processes; so its complete separation and transfer to accounting service provider may cause repeating activities and data accumulation in several information systems. It is not an indication for the effectiveness of business processes. After studying accounting outsourcing organization and technologies, solutions to improve process efficiency, to eliminate duplication of effort and to provide closer cooperation between the company and the service provider have been searched for and have been described in the diploma. This research contains several possible solutions, but their usefulness and applicability depends on each company's existing business processes and prospects.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleGrāmatvedības ārpakalpojumu risinājumi uzņēmumu informācijas sistēmāsen_US
dc.title.alternativeAccounting outsourcing solutions for enterprise information systemsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record