Show simple item record

dc.contributor.advisorRomānova, Innaen_US
dc.contributor.authorFeldmanis, Jānisen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:56:57Z
dc.date.available2015-03-24T08:56:57Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other39927en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/27213
dc.description.abstractProjekta realizācijas mērķis, kas saistīts ar interneta veikala „Eko grozs” izveidošanu, nav gūt maksimāli lielu peļņu, bet galvenais palīdzēt bioloģiskajām lauksaimniecībām realizēt saražoto produkciju un līdz ar to veicināt to attīstību, motivēt inovatīvi domāt, izstrādāt un saražot jaunu, tirgū aktuālu un pieprasītu produkciju. Lai gan krīze ir atstājusi iespaidu uz eko veikalu darbību un eko produkcijas pārdošanu, tomēr tiek uzskatīts, ka ekoloģiski tīriem produktiem ir nākotne. Šobrīd populārākās eko veikalu preces Latvijā ir dārzeņi, gaļa, miltu un graudaugu izstrādājumi, dažādas dabīgās tējas, medus, ogas vasaras sezonā, kā arī dažādas nepārtikas preces. Sākam domāt par produktu iesaiņojuma materiāliem, populāro polietilēna maisiņu vietā izmantojam papīra un auduma maisiņus, kuri ir vieglāk pārstrādājami un mazāk kaitīgi apkārtējai videi. Tādējādi maģistra darba tēma ir sekojoša: „Projekts - ekoloģisko produktu Interneta veikala „Eko grozs” izveidošana”. Maģistra darba mērķis ir uz e-komercijas attīstības un eko produkcijas tirdzniecības datu analīzes pamata izstrādāt veiksmīgu projektu par eko produktu interneta veikala „Eko grozs” izveidošanu. Pētījuma periods ir 2007. un 2008. gads. Pēc pētījuma rezultātiem autors izveidos uzņēmumu un prognozēs izveidotā uzņēmuma iespējamo attīstību no 2010. gada līdz 2014. gadam. Projekta realizācijas kontroli veiks Jānis Feldmanis, kas sekos līdzi paveiktajiem darbiem un finansējuma izlietojumam.en_US
dc.description.abstractThe project aim, linked to the internet shop "Eko grozs" establishment, is not to gain maximum possible profit, but the main aim is to help organic farming realize their produce and thereby encourage the development, motivate innovative thinking, develop and produce a new, up-market and required output. Although the crisis had an impact on eco performance and eco-shop sales, but it is believed that the environmentally clean products have a future. Today's most popular eco goods in shops in Latvia are vegetables, meat, flour and grain products, a variety of organic tea, honey, berries in the summer season, as well as various non-food items. First we think about product packaging materials, instead of popular polyethylene bags we start to use paper cloth bags, which are easily recyclable and less harmful to the environment. Thus, a Master's title is as follows: "The project – establishment of organic produce online shop "Eko grozs". The study period is 2007. and 2008. year. After the study results author sets up a business and sets up the company's forecast of possible developments from 2010. to 2014. year. The project implementation control will do Jānis Feldmanis, which follows up the works carried out and funding.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectFinanses un kredītsen_US
dc.titleProjekts: Ekoloģisko produktu interneta veikala "Eko grozs" izveidošanaen_US
dc.title.alternativeEstablishment of the Project Ecological product internet shop "Eco basket"en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record