SIA "Tirdzniecības nams "Kurši"" stratēģijas izstrāde
Author
Matvejevs, Jevgeņijs
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Kaļķis, Henrijs
Date
2014Metadata
Show full item recordAbstract
Maģistra darba tēma ir „SIA „Tirdzniecības nams „Kurši”” stratēģijas izstrāde”. Pētījuma mērķis ir izstrādāt SIA “Tirdzniecības nams “Kurši”” darbības stratēģiju, balstoties uz ārējās un iekšējās vides faktoriem, formulēt un izstrādāt izvēlētās stratēģijas mērķus, izstrādāt stratēģijas ieviešanas kontroles sistēmu, balstītu uz izstrādātiem mērķiem.
Darba pirmā nodaļa ir veltīta vadīšanas sistēmu un stratēģiju teorētisko nostādņu aprakstam, kas ietver arī to klasifikāciju raksturojumu. Otrajā nodaļā ir atspoguļota informācija par būvmateriālu mazumtirdzniecības nozari un pētāmo uzņēmumu. Trešajā nodaļā autors, pamatojoties uz iekšējo un ārējo vides faktoru analīzi, ir izstrādājis optimālo ilgtermiņa attīstības stratēģiju – fokusēšanas stratēģija. Darba ceturtā nodaļa ir veltīta stratēģijas īstenošanas kontroles sistēmas izstrādei – līdzsvaroto rādītāju kartes izstrādei.
Darba apjoms ir 82 lpp., kas ietver 4 nodaļas, 24 apakšnodaļas, 15 tabulas, 19 attēlus un 1 pielikumu.
Atslēgvārdi: THE SUMMARY
Master’s paper thesis – “Tirdzniecības nams “Kurši” Ltd strategy development”. The purpose of Master’s paper is to develop strategy for the “Tirdzniecības nams “Kurši” Ltd, formulate and develop strategy objectives, develop strategy realization control system.
The first chapter is devoted to management system and strategy theoretical basis description and classification. The second chapter contains the information about construction material retail industry and the company. In the third chapter, author has developed an optimal long-term development strategy – focus strategy. The forth chapter is devoted to strategy realization control system development – balanced scorecard development.
The Master paper consists of 84 pages, containing 4 chapters, 24 subchapters, 15 tables, 19 figures and 1 appendix.
Keywords: strategy, balanced scorecard, management system, analysis.