Show simple item record

dc.contributor.advisorBrencis, Jurisen_US
dc.contributor.authorŠudeiķe, Jeļenaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:56:59Z
dc.date.available2015-03-24T08:56:59Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other40943en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/27227
dc.description.abstractMūsdienu pasaulē reklāma ieņem vadošas pozīcijas kā ekonomiska, informatīvi- komunikatīva, vispār kulturāla parādība. Reklāma, arī tūrisma reklāma kura parasti ir saspiesta, radoša formā, ienes līdz potenciāla patērētāja apziņas svarīgus faktus par tūrisma produktu un tūrisma uzņēmumu. Reklāma ka jebkuram citam marketinga komunikācijas veidam ir svarīga loma tūrisma uzņēmumu stratēģijas realizācijā. Maģistra darba mērķis- izpētīt lēmuma pieņemšanas teorētiskus aspektus tūrismā un balstoties uz pētījuma rezultātiem izveidot priekšlikumus tūrisma nozares reklāmas izveidošanai un uzlabošanai. Darba autore izvēlējas tūrisma nozari jo tūrisms ir viena no vadošajam eksporta nozarēm pasaulē, kas neskatoties uz izaicinājumiem, stabili attīstās. Atslēgvārdi: tūrisms, lēmuma pieņemšana, lēmuma pieņemšana, tūrisma reklāma, tūrisma nozares attīstība.en_US
dc.description.abstractIn today's world advertisement occupies a leading position as an economic, information, communication, general cultural phenomenon. Advertising and tourism advertising which are usually compressed, creative form, brings to the potential consumer awareness of important facts about the tourism products and tourism businesses. Advertising that any other type of marketing communication plays an important role in implementation of the tourism business strategies. Master's thesis aims to explore the decision-theoretical aspects of tourism, based on the results of the research proposals to create a tourism industry advertising creation and upgrading. The author chose the tourism industry because tourism is one of the leading export industries in the world that despite the challenges, steadily developing. Keywords: tourism, decision-making, decision-making in tourism, tourism advertising, tourism development.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleReklāmas nozīme patērētāja tūrisma produkta iegādes lēmuma pieņemšanas procesā: Latvijas un Lietuvas salīdzinājumsen_US
dc.title.alternativeThe role of advertising in tourism product consumer purchase decision-making process: comparison Latvia and Lithuaniaen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record