E-komercija: tendences un attīstības perspektīvas Latvijā
Author
Jevstigņejevs, Artjoms
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Fortiņš, Egīls
Date
2014Metadata
Show full item recordAbstract
Šī bakalaura darba tēma ir „E-komercija: tendences un attīstība Latvija”.
Bakalaura darba mērķi ir izpētīt e-komercijas vēsturi, tā attīstību, analizēt e-komercijas teorētisko būtību, e-komercijas attīstību Latvijas Republika, ka ari perspektīvas nākotne. Bakalaura darbs ir sadalīts 3 nodaļās. Pirmajā nodaļā autors apskata e-komercijas būtību, analizējot tās attīstību, jēdzienu, elektroniskās komercijas dalībniekus, priekšrocības un trūkumus. Otrajā nodaļā autors pēta pēdējo gadu elektroniskās komercijas rādītājus, aplūko tendences un nākotnes vīzijas Latvija. Trešā nodaļa tik veltīta e-komercijas vides analizēšanai Latvijas Republika, esošo situāciju izpētei. Bakalaura darbs sastāv no 64 lpp., 9 attēliem un 19 tabulām. This Bachelor thesis: "E-Commerce: Trends and Development in Latvia".
Bachelor thesis aiming to explore the history of e-commerce, the development of e-commerce and analyze the theoretical nature of e-commerce development of Latvian Republic, as well as prospects for future. Thesis is divided into 3 chapters. In the first chapter the author examines the nature of e-commerce, analysis the development of the concept of e-commerce, outline the players of e-commerce, looks into strengths and weaknesses of e-commerece. In the second chapter the author examines recent years electronic commerce indicators, looks at the trends and future visions of Latvia. The third chapter dedicated to analyzing the e-commerce environment in the Latvian Republic. Bachelor thesis consists of 64 pages., 9 images and 19 tables.