SIA Silvanols mārketinga komunikācijas
Author
Zvaigznīte-Gudermane, Eva
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Danovičs, Vadims
Date
2008Metadata
Show full item recordAbstract
Maģistra darba iztirzājuma sastāvā ir sešas nodaļas. Pirmā aplūko uzņēmuma darbības īpatnības un tā produkcijas raksturojumu, otrā – analizē uzņēmuma ārējo vidi, trešā – izvirza mārketinga komunikāciju stratēģiju un veic pētījumu par tās atbilstību, ceturtā – veic piemērotāko mediju izvēli, piektā – analizē reklāmas kampaņā ietverto mediju izmaksas, sestā – sniedz priekšstatu par reālu vizuālu reklāmu izvēlētajos medijos.
Lai maģistra darbs būtu pārskatāms, tajā iekļautas sešas nodaļas, 84 lapas, 38 zīmējumi un 18 tabulas. There are six charters in the Master’s paper. The first one describes features of the operation of the company and its products. The second – analyzes the external environment of the company. The third charter proposes strategy of the marketing communication and performs survey about its compliance. The fourth charter makes choice of the media. The fifth one analyzes media costs and the last one gives real view of the advertising.
To enhance lucidity of the Master’s Degree it included six chapters, 84 pages, 38 drawings and 18 tables.