Show simple item record

dc.contributor.advisorMozere, Rasmaen_US
dc.contributor.authorGureviča, Darjaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:58:32Z
dc.date.available2015-03-24T08:58:32Z
dc.date.issued2011en_US
dc.identifier.other32730en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/27719
dc.description.abstractPētījuma tēma ir angļu valodas rakstīt un lasītprasmju mācīšana Latvijas sākumskolās. Pētniecības darba mērķis ir analizēt galvenās rakstīt un lasītprasmes, kas Latvijas bērniem ir jāapgūst sākumskolā, kā arī angļu valodas skolotāja lomu šo prasmju efektīvā mācīšanā. Pētniecības darbā izmantotās metodes ietver attiecīgā teorētiskā materiālā analīzi saistībā ar rakstīt un lasītprasmju attīstīšanu angļu valodas kā svešvalodas kontekstā, kā arī sākumskolas vecuma bērnu priekštestēšanu, mācīšanu un pārbaudes darbu veikšanu. Pētījuma rezultāti rāda, ka dažādu rakstīšanas un lasīšanas mācīšanas pieeju kombinācija, kā arī visu četru valodas prasmju un dažādu rakstīšanas un lasīšanas stratēģiju izmantošana veicina sekmīgu angļu valodas lasīt un rakstītprasmju attīstību jaunākās vecuma grupas skolēnu vidū. Pētījuma galvenie secinājumi ir sekojoši: angļu valodas kā svešvalodas sākumskolas skolotājiem vajadzētu pārliecināties, ka skolēni ir apguvuši visas nepieciešamas priekšiemaņas pirms parasto lasīšanas un rakstīšanas iemaņu mācīšanas, kā arī iedrošināt skolēnus izmantot dažādas lasīšanas un rakstīšanas stratēģijas un izmantot visas četras valodas lietojuma jomas, t.i. lasīšanu, rakstīšanu, klausīšanos un runāšanu. Atslēgvārdi: rakstīt un lasītprasmes, rakstīšanas un lasīšanas mācīšana, jaunākās vecuma grupas angļu valodas kā svešvalodas apguvēji, mācīšanas pieejas, lasīšanas un rakstīšanas stratēģijas.en_US
dc.description.abstractThe topic of the present research is EFL literacy instruction in the primary grades of Latvian schools. The research paper is aimed at analysing the main literacy skills that Latvian EFL learners are to obtain in primary school, as well as the essence of effective instruction in those skills on the part of the EFL teacher. The methods of investigation comprise studying the relevant theoretical material on the development of literacy skills and EFL literacy instruction, as well as pre-testing, teaching and testing the group of students of the primary school age. The result of the research demonstrates that the combination of different approaches to literacy instruction, as well as addressing all four language domains and using different spelling and reading strategies contributes to successful development of English literacy skills in young EFL learners. The main conclusions of the present research are as follows: in the EFL literacy classroom, primary-school teachers should make sure that the learners possess all the necessary precursor skills before providing instruction in the conventional reading and writing skills, combine different approaches to literacy instruction, encourage the students to use different reading and spelling strategies, as well as address all four language domains, i.e. reading, writing, listening, and speaking. Key words: literacy skills, literacy instruction, young EFL learners, instructional approaches, reading and spelling strategies.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectValodniecībaen_US
dc.titleAngļu valodas rakstīt un lasītprasmju mācīšana sākumskolāen_US
dc.title.alternativeEFL Literacy Instruction in the Primary Gradesen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record