Show simple item record

dc.contributor.advisorHashimoto, Sarien_US
dc.contributor.authorPuriņa, Gitaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Moderno valodu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:58:49Z
dc.date.available2015-03-24T08:58:49Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other9725en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/27854
dc.description.abstractŠajā darbā ir uzskaitīti un analizēti izaicinājumi, ar kuriem Japānas pamatskolas un vidusskolas ir saskārušās laikā no 1980. gada līdz 2007. gadam, īpašu uzmanību pievēršot 1998. gadā izdotajām Izglītības vadlīnijām un tajās paredzētajām reformām par „mierīgāku izglītību”. Izpētot augšminētās reformas kontekstu un faktorus, kas lika to īstenot, šajā darbā ir mēģināts noskaidrot ar progresīvo izglītību saistīto iniciatīvu potenciālo nākotni Japānā, paredzot, ka progresīvas izglītības vilnis atsāksies, par spīti konservatīvai pretestībai.en_US
dc.description.abstractThis paper enlists and analyses the challenges faced by Japanese elementary and secondary schools in the time period between 1980 and 2007, paying particular attention to the 1998 Course of Study and its envisioned “relaxed education” reform. Through an examination of the reform context and the factors that led to it, this paper attempts to discover the potential future course of progressive education initiatives in Japan, suggesting that there will be a resurgence of progressive education, in spite of conservative resistance.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectĀzijas studijasen_US
dc.titleJapānas izglītības sistēmas izaicinājumi pēdējos 30 gadosen_US
dc.title.alternativeChallenges of the Japanese education system in the last three decadesen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record