Dzīvesstila veicināšana A/S "Latvijas Valsts Meži" komunikācijas projektā "mammadaba"
Author
Zariņa, Anete
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Rozenšteine, Aija
Date
2009Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma "Dzīves stila veicināšana A/ S "Latvijas valsts meži" komunikācijas projektā "mammadaba".
Ar bakalaura darbu tiek izdarīts mēģinājums demonstrēt A/ S "Latvijas Valsts meži" komunikācijas projekta "mammadaba" ietekmi uz sabiedrību un dabiskāka dzīves veida veicināšanu, ko pierāda publikāciju kontentanalīzē iegūtie rezultāti, intervijā ar A/ S "Latvijas Valsts meži" komunikācjas daļas vadītāju uzzinātais par šīs organizācijas mērķiem, veiksmēm un ieguvumiem no šī projekta, kā arī sabiedrības viedokļu aptauja.
Bakalaura darbs ir neliels ieskats komunikācijas projektu izpētes un ietekmes uz sabiedrību problēmā, kā arī konkrētā komunikācijas projekta "mammadaba" izpētē.
Darba teorijas daļā tiek apskatīts dzīves stila, sabiedriskās attiecības, sabiedrisko attiecību kampaņas, sabiedrisko attiecību kā organizācijas komunikācijas teorētiskie skaidrojumi.
Atslēgvārdi: dzīves veids, veicināt, dabisks, sabiedrība, ietekme, A/ S "Latvijas Valsts meži". Bachelor paper theme " Lifestyle promotion in joint-stock company's "Latvian State woods" communication project "mammadaba".
With this bachelor paper is charried out attempt to demonstrate JSC "Latvijas Valsts meži" (Latvian State woods) communication project's "mammadaba" (Mother Nature) impact to the society and natural lifestyle promotion, which prove obtained results of publication content analysis, the information from interview with company's communication department head about company's aims, success and benefits from this project and also society's opinion questionnaire.
Bachelor paper is a little view in the problem of communication project's studies and impact to the society and also in this specific communication project's "mammadaba" studies.
In the theory part of this paper are considered lifestyle, public relations, public relation's campaign, public relations as a communication of the comapany theoretical explanations.
Keywords: lifestyle, to promote, natural, society, impact, JSC "Latvijas Valsts meži".