Latvijas Amatniecības kameras biļetena "Amatu Ziņas" attīstības stratēģijas
Author
Vadone, Elīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Zobena, Aija
Date
2006Metadata
Show full item recordAbstract
Tēma tika izvēlēta balstoties uz Latvijas Amatniecības attīstības programmas (Amatniecības attīstības programma: www.lak.lv) vienu no galvenajiem mērķiem – attīstīt informācijas tīklu amatniecībā. Informatīvais biļetens „Amatu Ziņas” šobrīd veic informatora lomu starp Latvijas Amatniecības kameru un amatniekiem, tādēļ nepieciešams veikt uzlabojumus, lai šis informācijas kanāls darbotos pietiekoši efektīvi un saskaņā ar organizācijas mērķiem un uzdevumiem.
Darba nepieciešamības pamatojums rodams, pirmkārt, Amatniecības kameras kā komplicētas organizācijas attīstības uzdevumos un, otrkārt, Nacionālajā attīstības plānā (NAP) 2007.-2013. gadam, kas īpašu vērību pievērš individuālo uzņēmumu attīstības sekmēšanai. (www.nap.lv) This paper main goal is to prepare Latvian Chamber of Crafts informative bulletin “Amatu Ziņas” development strategy. To reach this goal author made literature review about mass media, organizations and mass media, and audiences.
The paper consisting from three parts:
-theoretical part
-methodology
-practical part
In papers practical part author made case study, which consists
-document analysis about Latvian Chamber of Crafts aims and goals
-document analysis about development of crafts in Latvia
-audience analysis
-made interviews with Latvian Chamber of Crafts leaders
-made interviews with similar organization leaders
Papers practical part consists also SWOT analysis and strategic development plan for informative bulletin “Amatu Ziņas” for year of 2011.