Show simple item record

dc.contributor.advisorLasmane, Skaidrīteen_US
dc.contributor.authorFreimane, Ingaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:59:34Z
dc.date.available2015-03-24T08:59:34Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other31353en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/28067
dc.description.abstractDarba temats ir Paradokss Latvijā veidotajās tirdzniecības centru vides reklāmās 2006.-2007.gadā. Darbā izvirzītā pētnieciskā problēma apskata paradoksu un tā lietojumu reklāmās. Šī bakalaura darba teorētiskajā daļā apskatītas psiholoģijas teorijas, kas saistās ar uzmanību, atmiņas īpatnībām un pārliecināšanu, kā arī reklāmas teorijas – reklāmas ziņojuma pasniegšanas metodes. Lai izprastu jēdzienu ‘paradokss’, tas skatīts filozofijas un loģikas kontekstā. Pētījuma veikšanai izmantota reklāmu semiotiskā analīze un strukturētās intervijas. Pētījuma mērķis ir identificēt paradoksus Latvijā veidotajās tirdzniecības centru vides reklāmās. Tika secināts, ka paradokss reklāmās lietots bieži, bet tā intensitāte un uztveramība ir zemā līmenī.en_US
dc.description.abstractBachelor work examines Paradox in trade centre outdoor advertisements made in Latvia in year of 2006.-2007. This bachelor works research issue examines paradox and the use of it in advertisements. Theoretical part of this work examines psychology theories, involving attention, memory, persuasion, and also advertisemnet theories, what describes methodes of advertisement message presentation. Paradox as the concept has been described in the context of logic and philosophy. To research this issue, there have been used semiotic analysis of advertisement and structured interviews. The object of the research is to identify paradox in trade centre outdoor advertisements made in Latvia. As inference shows, paradox have been used quite often, but the intensity and perceptibility of it is low.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleParadokss Latvijā veidotajās tirdzniecības centru vides reklāmās 2006.- 2007. gadāen_US
dc.title.alternativeParadox in trade centre outdoor advertisements made in Latvia in year of 2006 - 2007en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record