Realitātes šova "Dejo ar zvaigzni" auditorija: raksturojumi un uztvere
Автор
Petrovska, Madara
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Tjarve, Rolands
Дата
2008Metadata
Показать полную информациюАннотации
Bakalaura darba nosaukums ir „Realitātes šova „Dejo ar zvaigzni” auditorija: raksturojumi un uztvere”. Darba pamatjautājums- vai realitātes šovs „Dejo ar zvaigzni” ir veiksmīgi pielāgots Latvijas iedzīvotāju uztverei, vai tas izraisa skatītāju interesi un ir aizraujoša laika pavadīšanas iespēja? Darbs sastāv no septiņām daļām, kur apskatīta gan teorētiskā literatūra, gan veikts pētījums. Teorētiskajā daļā apskatīta televīzijas attīstība un ar to saistītā teorija, mediju lietošanas un apmierinājuma teorija, kā arī ieskats realitātes šovu veidos. Darba pētnieciskajā daļā izpētīta auditorija, lai noskaidrotu attieksmi par to, vai šovs „Dejo ar zvaigzni” ir veiksmīgi pielāgots Latvijas auditorijai, kādu iespaidu tas atstāj uz skatītājiem, kādi ir šova skatīšanās iemesli un paradumi. Darba rezultātā izvirzīti secinājumi par aptaujā iegūtajiem rezultātiem. The title of bachelors work is “Reality show „Dejo ar zvaigzni” („Dancing with stars”) audience: description and preceptions”. The basic question – is he show „Dejo ar zvaigzni” successfully adapted for the preceptions of audience in Latvia, does it attracts their attention and is exciting way to spend free time on? The work consists of seven parts, where theoretical literature is beeing explored and a study is made. Theoretical part describes development of television, theory of media use and gratification, also describing forms of reality shows. In practical part audience of show is beeing explored, their attitudes are shown about different questions: is the show successfully adapted, what impact it makes on viewers and what are the reasons and habits of watching. The results of work are conclusions driven from the results of the survey done in the practical part.