Show simple item record

dc.contributor.advisorBērziņš, Ingusen_US
dc.contributor.authorKļimenko, Poļinaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:59:49Z
dc.date.available2015-03-24T08:59:49Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other9023en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/28189
dc.description.abstractBakalaura darbā “Korporatīvo interneta žurnālu efektivitāti noteicošie faktori” tiek pētīti korporatīvie i-žurnāli ar mērķi atklāt to efektivitāti noteicošos faktorus. Par pamata pētījumu objektu tika izvēlēts Krievijas kompānijas “Сила ума” i-žurnāls. Teorētiskajā darba daļā autore veica korporatīvo i-žurnālu analītisko klasifikāciju (Zerfass), nosaka to ietekmes sfēras (Wolf), kā arī noskaidro veiksmīga i-žurnāla modeli (Nielsen, Du). Par pētījuma metodēm tika izvēlētas kontentanalīze, ka arī daļēji strukturēta intervija. Analītiskajā darba daļā, balstoties uz teorētisko bāzi un pētījuma rezultātiem, autore atklāj galvenos korporatīvo i-žurnālu veidošanas mērķus, pēc tam noskaidrojot to efektivitātes faktorus.en_US
dc.description.abstractIn the bachelor work “The determinant effectivity factors of corporate blogs” explores corporate blogs (weblogs) to identify the determinants of their effectiveness. As the main object of this study was chosen the Russian company blog “The strength of mind”. In the theoretical part of this work, the author makes a review of analytical approaches in studying of weblogs (Herring, Lento, Gorny, Schmidt and others), leads the classification of corporate weblogs (Zerfass), determines their sphere of influence (Wolf), as well as ascertain the model of successful weblog (Nielsen, Du). Content analysis and semi-structured interview were chosen as the research methods. In the analytical part of this work on the theory basis and the results of the study author identifies the main objectives of corporate blogs, and then, leads the factors of their effectiveness.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleKorporatīva interneta žurnāla efektivitāti noteicošie faktorien_US
dc.title.alternativeThe determinant effectivity factors of corporate blogsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record