Show simple item record

dc.contributor.advisorMaslo, Irinaen_US
dc.contributor.authorKuļšs, Dmitrijsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-25T09:07:17Z
dc.date.available2015-03-25T09:07:17Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other46023en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/28202
dc.description.abstractPromocijas darbs pieaugušo pedagoģijā „Mācīšanās rezultātu pieeja formālajā otrās iespējas izglītībā” tika izstrādāts Latvijas Universitātes Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātē laika posmā no 2009. līdz 2014.gadam. Darba izstrādi vadīja Dr. habil. paed., profesore Irina Maslo. Darba mērķis ir izpētīt saiknes starp mācīšanās rezultātu pieeju un pedagoģisko praksi formālās otrās iespējas izglītībā, noteikt analītiskajos pierādījumos pamatotus faktus par šķēršļiem un iespējām, ar kurām mācīšanās procesā sastopas pieaugušie (kas nav ieguvuši attiecīgo izglītību). Darbā ir 204 lappuses, un tas sastāv no ievada, trīs nodaļām, literatūras saraksta un desmit pielikumiem. Pētījumā izmantota empīrisko datu, kas tika iegūti, aptaujājot formālās otrās iespējas izglītības skolotājus un skolēnus Latvijā, kvalitatīvā un kvantitatīvā analīze. Rezultātā tiek definēts mācīšanās rezultātu jēdziens un mācīšanās rezultātu pieeja izglītībā, tiek raksturota spēja īstenot mācīšanās rezultātu pieeju pedagoģiskajā praksē un tiek noteikti šķēršļi un iespējas mācīšanās rezultātu pieejas īstenošanai formālajā otrās iespējās izglītībā. Pētījums piedāvā pedagoģiskos risinājumus jēgpilnai mācīšanās rezultātu pieejas izmantošanai otrās iespējas izglītībā.en_US
dc.description.abstractThe doctoral thesis in adult pedagogy, ‘The learning outcomes approach in formal second chance education’, was developed at the Department of Pedagogy, Faculty of Pedagogy, Psychology and Art of the University of Latvia in 2009-14. Dr. habil. paed., professor Irina Maslo supported and supervised the writing. The aim of the thesis is to investigate links between the learning outcomes approach and pedagogical practice in a formal second chance education setting and provide relevant data on barriers and opportunities for the teaching/learning process of early leavers from education. The thesis contains 204 pages, including the introduction, three chapters, reference list, and ten appendices. The research employed qualitative and quantitative analysis using the empirical data collected from sets of questionnaires for teachers and pupils of second chance education in Latvia. It defines the learning outcomes and learning outcomes approach in education; discusses schools’ failure to implement the learning outcomes approach in pedagogical practice; and defines pedagogical barriers of and opportunities for implementation of the learning outcomes approach. The thesis also suggests pedagogical solutions for coherent use of learning outcomes in second chance education.en_US
dc.language.isoengen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.subjectmācīšanās rezultātien_US
dc.subjectpieaugušo mācīšanās
dc.subjectotrās iespējas izglītība
dc.subjectAdult pedagogy
dc.subjectlearning outcomes
dc.subjectadult learning
dc.subjectsecond chance education
dc.titleThe learning outcomes approach in formal second chance educationen_US
dc.title.alternativeMācīšanās rezultātu pieeja formālajā otrās iespējas izglītībāen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record