Trīs-četru gadu vecu bērnu matemātiskās domāšanas attīstība, izmantojot dabas materiālus matemātikas nodarībās pirmsskolas izglītības iestādēs
Author
Zagorska, Jūlija
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Andersone, Rudīte
Date
2015Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarba tēma: trīs-četru gadu vecu bērnu matemātiskās domāšanas attīstība, izmantojot dabas materiālus matemātikas nodarbībās pirmsskolas izglītības iestādēs
Darba autore: Jūlija Zagorska
Pētījuma mērķis: izpētīt trīs-četru gadu vecu bērnu matemātiskās domāšanas attīstību, izmantojot dabas materiālus matemātikas nodarbībās pirmsskolas izglītības iestādēs.
Darbs sastāv: no ievada, piecām nodaļām, nobeiguma, izmantotās literatūras un avotu saraksta ar 20 vienībām un 1 pielikuma.
Darba apjoms: 58 lappuses, darbā ietverti 18 attēli, 2 tabulas.
1.nodaļā tika teorētiski analizēta matemātiskā domāšana un domāšanas operācijas.
2.nodaļā tika aprakstīts trīs-četru gadu vecu bērnu vecumposmu raksturojums.
3.nodaļā tika aprakstīts matemātikas nodarbību saturs pirmsskolas izglītības iestādē.
4.nodaļā tika analizēta pedagoģiskā pieredze trīs-četru gadu vecu bērnu matemātiskās domāšanas attīstības veicināšanā, izmantojot dabas materiālus matemātikas nodarbībās.
5.nodaļā tika aprakstīta trīs-četru gadu vecu bērnu matemātiskās domāšanas attīstības veicināšanas, izmantojot dabas materiālus matemātikas nodarbībās, eksperimentāla pārbaude. Title: Development of mathematical thinking for three to four-year-old children using natural material in preschool Math lessons
The author: Jūlija Zagorska
The aim: To research the development of mathematical thinking for three to four-year-old children using natural material in preschool Math lessons
The work contains: the introduction, five chapters, the conclusion and the list of literature consisting of 20 items and 1 appendix.
The volume of the work: 58 pages, 18 images, 2 tables.
The first chapter contains the theoretical analysis of the mathematical thinking.
The second chapter describes the age group of three to four-year-old children
The third chapter describes the structure of Math lessons in preschool.
The fourth chapter analyses the modern experience of the development of mathematical thinking for three to four-year-old children using natural material in preschool Math lessons
The fifth chapter describes the experimental test of the development of mathematical thinking for three to four-year-old children using natural material in preschool Math lessons.