Show simple item record

dc.contributor.advisorLaganovska, Egijaen_US
dc.contributor.authorApšukrapša, Gunitaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-05T01:07:39Z
dc.date.available2015-07-05T01:07:39Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other48636en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/28436
dc.description.abstractDarba autore: Gunita Apšukrapša Darba tēma: LOGOPĒDA UN ĢIMENES SADARBĪBA SKAŅU IZRUNAS TRAUCĒJUMU MAZINĀŠANĀ PIECGADĪGIEM BĒRNIEM. Darba veids: Diplomdarbs. Studiju programma: Skolotājs – logopēds 204 CH. Darba zinātniskais vadītājs: Mg. paed. E. Laganovska. Darba apjoms: 38 lpp, ievads, 4 nodaļas, 1 nodaļa ar apakšnodaļām, empīriskā daļa, nobeigums, anotācija, literatūras saraksts, pielikumi. Atslēgas vārdi: logopēds, ģimene, sadarbība, piecgadnieks. Pētījuma mērķis: teorētiski un praktiski noskaidrot logopēda un ģimenes sadarbības iespējas skaņu izrunas traucējumu mazināšanā piecgadīgiem bērniem pirmskolās. Darba saturs: 1. piecgadnieka vecumposma raksturojums; 2. skaņu izrunas traucējumi; 3. sadarbība ar bērnu ģimeni pirmsskolā; 4. pētījums – par logopēdu un ģimenes sadarbības iespējām skaņu izrunas traucējumu mazināšana piecgadīgiem bērniem. Pētījumu metodes: 1. pedagoģiskās un psiholoģiskās literatūras analīze; 2. logopēda, pedagogu un vecāku anketēšana; 3. logopēda, pedagogu un vecāku anketu atbilžu apkopošana un analīze. Darba rezultāti: pētījumā tika analizēts pedagoģiskā un psiholoģiskā literatūra par logopēda un ģimenes sadarbības iespējām skaņu izrunas traucējumu mazināšanā piecgadīgiem bērniem pirmskolās. Un ar anketu palīdzību tika apkopoti rezultāti, tika pētītas sadarbības formas, kuras logopēds un vecāki izmanto visbiežāk. Darba izmantojamība: darbu var izmantot pedagoģijas, logopēdijas studenti, logopēdi un bērnu vecāki.en_US
dc.description.abstractAuthor: Gunita Apšukrapša Title: COLLABORATION OF SPEECH THERAPIST AND FAMILY TO REDUCE SOUND PRONOUNCIATION DISORDERS FOR FIVE YEAR OLDS. Type of Paper: Diploma paper. Study Program: Teacher - sound therapist 204 CH. Supervisor: Mg. paed. E. Laganovska. Characterization of Paper: 38 pages, introduction, 4 chapters, 1 chapter with subchapters, practical part, conclusion, annotation, references, appendix. Key words: speech therapist, family, collaboration, child. Aim of the Research: practically and theoretically find out collaboration possibilities of speech therapist and family to reduce sound pronunciation disorder for five year olds in pre-school. Content of Paper: 1. characterization of five year olds; 2. sound pronunciation disorders; 3. collaboration with child’s family in pre-school; 4. research – about collaborations possibilities of speech therapist and family to reduce sound pronunciation disorders for five years olds. Methods of Research: 1. analysis of pedagogical and psychological literature; 2. questionnaire of speech therapists, teachers and parents; 3. analysis of the results of questionnaire of speech therapists, teachers and parents; Results of Paper: in research I carried out analysis of pedagogical and psychological literature on five year olds. Questionnaire helped to find out which forms of collaboration speech therapists and parents use the most. Usability of Paper: this paper can be used by pedagogical students and speech therapists.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.subjectLOGOPĒDA UN ĢIMENES SADARBĪBA SKAŅU IZRUNAS TRAUCĒJUMU MAZINĀŠANĀ PIECGADĪGIEM BĒRNIEM.en_US
dc.subject1. pedagoģiskās un psiholoģiskās literatūras analīze;en_US
dc.subject2. logopēda, pedagogu un vecāku anketēšana;en_US
dc.subject3. logopēda, pedagogu un vecāku anketu atbilžu apkopošana un analīze.en_US
dc.subjectpētījumā tika analizēts pedagoģiskā un psiholoģiskā literatūra par logopēda un ģimenes sadarbības iespējām skaņu izrunas traucējumu mazināšanā piecgadīgiem bērniem pirmskolās. Un ar anketu palīdzību tika apkopoti rezultāti, tika pētītas sadarbības formas, kuras logopēds un vecāki izmanto visbiežāk.en_US
dc.titleLogopēda un ģimenes sadarbība skaņu izrunas traucējumu mazināšanā piecgadīgiem bērniemen_US
dc.title.alternativeCollaboration of Speech Therapist and Family to Reduce Sound Pronounciation Disorders for Five Year Oldsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record