Show simple item record

dc.contributor.advisorBuša, Ilzeen_US
dc.contributor.authorRiherts, Mārisen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-05T01:07:40Z
dc.date.available2015-07-05T01:07:40Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other48826en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/28443
dc.description.abstractDiplomdarba tēma ir „Futbola piespēļu un sitienu apguve sporta stundās”. Diplomdarbā izvirzītais mērķis ir pētīt futbola piespēļu un sitienu apguves iespējas sporta stundās. Teorētiskajā daļā ir apkopota informācija, kas sākas ar pirmo nodaļu sporta veids futbols raksturojums, iekļaujot arī apakšnodaļas par futbola spēles raksturojumu, ieskatu futbola vēsturē, futbola spēles tehnikas paņēmieniem. Otrā nodaļas pamata tēma ir sports kā labas fiziskās aktivitātes pamats skolēniem, bet apakšnodaļas teorija sastāv no sporta darba uzdevumiem un organizācijas formām, sporta stundas uzbūves nosacījumiem, kustības prasmju mācīšanas. Trešā nodaļā tiek iekļauta informācija par pusaudža vecumposma raksturojumu. Pētījumā tika veikta skolēnu futbola piespēļu un sitienu apguves iespēju praktiskā izpēte, piedāvāts un sporta stundā aprobēts speciālo vingrinājumu komplekss skolēnu kustību prasmju uzlabošanai. Nobeigumā, skolēniem izpildot kustību testus, atkārtoti tika veikts kustību prasmju novērtējums un izdarīti secinājumi.en_US
dc.description.abstractThe thesis of this paper is „Mastering football pass and kick technique during physical education classes”. The objective is to research the improvement of football pass and kick mastering technique during physical education classes. The theoretical part that begins with the first chapter summarizes information characterizing football as a type of sport, including subchapter on characterization of the game of football, insight into the history of football and football techniques. The second chapter is mainly about sport as a basis for good physical activity for students and the subchapter’s theory consists of sports activities and their organization, the requirements for organization of physical education class and teaching movement skills. The third chapter includes information on the characteristics of the adolescent age group. During the research students’ techniques in mastering football pass and kick was practically examined, by offering and confirming specific activities to improve students' movement skills during the physical education class. And finally, students completed over again all the movement activities for the assessment and conclusions of movement skills.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.subjectfutbolsen_US
dc.subjectkustību prasmesen_US
dc.subjectpusaudžien_US
dc.subjectsporta stundaen_US
dc.titleFutbola piespēļu un sitienu apguve sporta stundāsen_US
dc.title.alternativeFootball assists and shot acquistion of sports lessonsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record