Sociālpedagoģiskā darbība dienas centra „Kamene” audzēkņu saskarsmes prasmju pilnveidošanā
Author
Černova, Jekaterina
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Raževa, Astrīda
Date
2015Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarbs „Sociālpedagoģiskā darbība dienas centra „Kamene” audzēkņu saskarsmes prasmju pilnveidošanā” izstrādāts ar mērķi izpētīt dienas centra „Kamene” audzēkņu saskarsmes prasmju pilnveidošanas iespējas.
Teorētiskajā daļā aprakstīts saskarsmes jēdziens, tā būtība, klasifikācija, saskarsmes prasmes un bērnu un pusaudžu saskarsmes īpatnības. Tiek raksturotas dienas centra iespējas saskarsmes prasmju pilnveidošanā.
Praktiskajā daļā veikts pētījums par dienas centra „Kamene” audzēkņu saskarsmes prasmēm. Tika izstrādāta sociālpedagoģiskā programma dienas centra „Kamene” audzēkņu saskarsmes prasmju pilnveidošanai. Veikta programmas aprobācija un tās rezultātu analīze.
Metodes: literatūras analīze, dokumentu analīze, anketēšana, intervēšana, novērošana, modelēšana, sociālpedagoģiskā izmēģinājumdarbība.
Atslēgvārdi: dienas centrs, saskarsme, saskarsmes prasmes, sociālpedagoģiskā darbība. The present diploma paper “Socio-Pedagogical Activity to Improve Learners’ Communication Skills in Day-Centre “Kamene” is dedicated to the research of communication skills development possibilities for learners in day centre ‘Kamene’.
The theoretical chapter deals with the concept of communication, its essence, classification, communication skills and the peculiarities of children and teenager communication. The author defines the possibilities of day centres in communication skills development.
The practical chapter includes the research on day centre ‘Kamene’ learners’ communication skills. The social pedagogical programme were developed in order to develop day centre ‘Kamene’ learners’ communication skills. The author accomplishes approbation of the programme and analyzes the results.
Methods: literature analysis, document analysis, survey, interviewing, observation, modelling, social pedagogical proofing activity.
Key words: day centre, communication, communication skills, social pedagogical activity.