Skolēnu efektīvas socializācijas iespējas sociālo zinību stundās un ārpusstundu darbā
Author
Sokolova, Ludmila
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Klempere-Sipjagina, Agita
Date
2015Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarba temats ir „Skolēnu efektīvas socializācijas iespējas sociālo zinību stundās un ārpusstundu darbā”.
Darba mērķis ir noskaidrot efektīvas socializācijas iespējas sociālo zinību stundās un ārpusskolas darbā.
Pētījuma jautājums: kādas ir iespējas veidot efektīvāku socializēšanās procesu sociālo zinību stundās 5. – 6.klasēs un ārpusstundu darbā?
Diplomdarbs sastāv no 3 daļām:
1.Socializācijas jēdziena raksturojums
2.Socializācija skolā sociālo zinību un ārpusstundu darba ietvaros
3.Pedagoģiskais pētījums Rīgas x skolā par efektīvās socializācijas iespēju radīšanu sociālo zinību stundās un ārpusstundu darbā
Pirmajā daļā tiek piedāvāts materiāls par socializācijas tapšanu un tās aktualitāti.
Otrajā daļā tiek aplūkots jautājums par skolas, sociālo zinību un ārpusstundu darba lomu skolēnu socializācijā.
Trešajā daļā tiek izpētīti socializācijas metodes 5. – 6.klasē.
Pielikumos ir anketas, stundu konspekti, intervijas. Graduation Work “Students effective socialization opportunities during social studies lessons and extracurricular work”
The goal is to find effective socialization opportunities for social studies lessons and extracurricular work.
The research question is: what are the opportunities of making more efficient process of socialization on social studies 5th – 6th Grade classes and extracurricular work.
Graduation Work consists of 3 parts:
1.The concept of socialization.
2.Socialization at school during social studies lessons and extracurricular work.
3.Pedagogical research at Riga x school of effective socialization opportunities during social studies lessons and extracurricular work.
The first part presents the materials about the formation and the relevance of socialization.
The second part presents the materials about the role of schools, social studies lessons and extracurricular work in socialization of students.
In the third part methods of socialization for 5th and 6th grade are reviewed.
Profiles, summaries of lessons and interviews are presented in the appendix.