Show simple item record

dc.contributor.advisorMencis, Jānisen_US
dc.contributor.authorMadelāne, Sintijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ķīmijas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-05T01:08:01Z
dc.date.available2015-07-05T01:08:01Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other48878en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/28520
dc.description.abstractBakalaura darba „Mācību spēļu izmantošana matemātikā vispārīgo prasmju attīstīšanai pamatskolā” mērķis bija izstrādāt stundu piemērus un uzdevumus skolēniem, projektā “Dabaszinātnes un matemātika” izstrādāto un autora izveidoto spēļu izmantošanai matemātikas stundās vispārīgo prasmju attīstīšanai. Darbu veido piecas nodaļas, kurās tiek analizēta pedagoģiskā literatūra, izpētītas projektā “Dabzinātnes un matemātika” izveidotās mācību spēles, izveidotas četras mācību spēles, izstrādāti metodiskie materiāli skolotājiem spēļu izmantošanai, analizēti skolēnu un skolotāju aptauju rezultāti un mācību spēļu aprobācijas rezultāti. Tika secināts, ka mācību spēles palīdz attīstīt, tādas prasmes kā pielietot pamata matemātikas principus un paņēmienus, riskēt, argumentēt viedokli, uztvert informāciju, novērtēt informāciju, pieņemt lēmumus un izvērtēt savas stiprās un vājās puses Darba apjoms ir 61 lpp. Darbā iekļauti 16 attēli, 22 izmantotās literatūras avoti un 9 pielikumi.en_US
dc.description.abstractThe bachelor „Learning games utilization in mathematics for the development of general skills in elementary school” the objective was to develop a lesson samples and examples of the tasks students project “Life Sciences and Mathematics” and author created for use in the mathematics of general skills development. The work consists of five chapters, which are analyzed in the pedagogical literature, researched project “Life Sciences and Mathematics” created educational games, develop four training games developed methodological materials for teachers to use in gaming, analyze student and teacher survey and training games approbation results. It was concluded that educational games helps develop skills such as to apply basic mathematical principles and techniques, to risk, to argue the view, capture the information, evaluate the information, to make decisions and to assess their own strengths and weaknesses. The volume of work is 61p. Work included 16 pictures, 22 sources of literature and 9 attachments.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.subjectMācību spēlesen_US
dc.subjectKompetencesen_US
dc.subjectPrasmesen_US
dc.subjectPamatprasmesen_US
dc.titleMācību spēļu izmantošana matemātikā vispārīgo prasmju attīstīšanai pamatskolāen_US
dc.title.alternativeLearning games utilization in mathematics for the development of general skills in elementary schoolen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record