Reklāma kā mārketinga komunikāciju metode preču virzīšanai starptautiskā tirgū
Author
Līcīte-Lasmane, Agnete
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Bērziņa, Kristīne
Date
2015Metadata
Show full item recordAbstract
Reklāma ir viens no izplatītākajiem un lielāko atdevi nesošajiem mārketinga komunikāciju kanāliem starptautisku uzņēmumu darbā. Tradicionālie reklāmas veidi nostiprina savu vērtību, bet inovācijas šajā nozarē ir sastopamas ik uz soļa.
Diplomdarba mērķis ir pamatojoties uz apgūto starptautiskā mārketinga un reklāmas teorijas bāzi, salīdzināt un izstrādāt secinājumus par reklāmas veidiem un to pielietojumu uzņēmumu ’’Nestle Baltics’’ un ’’HKScan Latvia’’ darbā un priekšlikumus mārketinga komunikācijas stratēģijas pilnveidošanai uzņēmumos.
Diplomdarba mērķu sasniegšanai tika izvirzīti šādi uzdevumi: iepazīties ar mārketinga komunikāciju kanāliem, noskaidrot starptautiskās reklāmas īpatnības un būtību, analizēt reklāmas nozares globālās tendences, ar uzsvaru uz Baltijas valstīm, un izpētīt iepriekšminētajos uzņēmumos pielietotās mārketinga komunikāciju metodes preču virzīšanai starptautiskā tirgū.
Darba rezultātā tiek sasniegti izvirzītie mērķi, izstrādāti secinājumi un izvirzīti priekšlikumi. Advertising is on of the most common and most return giving marketing communication channel for international companies. Traditional forms of advertising strengthens it’s value, but nowadays you can still find many inovations in this sector.
Purpose of the paper is to compare and draw conclusions about different types and use of advertising in ’’Nestle Baltics’’ and ’’HKScan Latvia’’, based on the learned theory about international marketing and advertising. Also aim is to develop proposals to improve marketing communication strategy in both companies.
To fulfill the objectives author got familiar with marketing communication channels, found out international advertising nature, explored and evaluated global trends in advertising, especially advertising trends in Baltics. As well as clarified the use of advertising and other marketing communication methods in both enterprises.
The result: author fulfilled set objectives, draw conclusions and developed proposals.