Mārketinga komunikāciju analīze veselības aprūpes nozarē
Author
Ziemele-Vuškāne, Laura
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Praude, Valērijs
Date
2015Metadata
Show full item recordAbstract
Maģistra darba „Mārketinga komunikāciju analīze veselības aprūpes nozarē” mērķis ir, balstoties uz mārketinga komunikāciju teorētiskajām atziņām, klientu un ekspertu pētījuma rezultātiem, identificēt īpatnības mārketinga komunikāciju izmantošanai veselības aprūpes nozarē.
Darbs sastāv no 3 nodaļām. Pirmajā nodaļā analizēta veselības aprūpes nozare Latvijā, kā arī mārketinga īpatnības tajā. Otrajā nodaļā apkopotas Latvijas un ārvalstu zinātnieku teorētiskās atziņas mārketinga komunikāciju jomā un paralēli veikta mārketinga komunikāciju pielietošanas analīze veselības aprūpes nozarē Latvijā. Savukārt trešajā nodaļā veikta klientu un ekspertu aptaujas rezultātu analīze. Darba noslēgumā izstrādāts 21 secinājums un izvirzīti 14 priekšlikumi.
Darba apjoms ir 98 lappuses, kas satur 11 tabulas un 20 attēlus, darbam pievienoti 11 pielikumi. Izmantoto avotu skaits ir 75. Aim of the master thesis „Analysis of Marketing Communications in the healthcare sector” is to identify special features for the use of marketing communications based on theoretical knowledge of marketing communications, results of client and expert studies.
Thesis consists of 3 chapters. The first chapter analyses the healthcare sector in Latvia, as well as its special marketing features. The second chapter summarises the theoretical knowledge of Latvian and foreign scientists in the field of marketing communications, in parallel analysing the application of marketing communications in the healthcare sector in Latvia. The third chapter analyses the results of client and expert studies. The final part of the thesis consists of 21 conclusions and 14 proposals.
The master thesis consists of 98 pages which include 11 tables and 20 images, as well as 11 attachments. In total 75 sources are used.