Produktu virzība starptautiskajā tirgū: "Altia Corporation"
Author
Demiters, Einārs
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Medne, Ilze
Date
2015Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba temats ir „Produkta virzība starptautiskajā tirgū: „Altia Corporation””. Altia ir Somijas valsts uzņēmums, kas izplata alkoholiskos dzērienus. Uzņēmuma pārstāvniecība atrodas arī Latvijā, ar kuru tiek koordinēti Altia Corporation preču virzība Latvijas tirgū.
Bakalaura darba mērķis ir pamatojoties uz teorijā sniegtajām zināšanām novērtēt uzņēmuma „Altia Corporation” darbību starptautiskajā tirgū un analizēt starptautiskā mārketinga stratēģijas, kādas tiek pielietotas produktu virzīšanai Latvijas tirgū.
Veicami uzdevumi: Latvijas alkohola tirgus izpēte, uzņēmuma Altia Corporation izpēte.
Bakalaura darbs sastāv no 3 nodaļām, tā satur 72 lapas, 7 tabulas, 15 attēlus, 1 pielikumus, tiek izmantoti 42 avoti.
Atslēgvārdi: uzņēmējdarbība, produktu virzība, starptautiskais tirgus. Bachelor thesis topic is “Products entering in international market: “Altia””. Altia is a Finnish public company that distributes alcoholic beverages. The company's subsidiary company is also located in a Latvia, which coordinates Altia products moving in the Latvian market.
The main goal of bachelor thesis is to evaluate „Altia” performance, using the theory of knowledge in the international marketing, and to analyze the international marketing strategy of a product are used to enter in the Latvian market.
Tasks to be performed: Latvian alcohol market research company Altia research.
Bachelor thesis consists of 3 chapters, it contains 72 pages, 7 tables, 15 images, 1 attachment, and there are used 42 sources.
Keywords: business, product promotion, international market.