Mārketinga komunikāciju efektivitātes vērtējums kampaņai zīmolam Schogetten Latvijas tirgū
Author
Rahmankina, Irina
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Danovičs, Vadims
Date
2015Metadata
Show full item recordAbstract
.
Maģistra darbs ir izstrādāts par tēmu "Mārketinga komunikāciju efektivitātes vērtējums kampaņai zīmolam Schogetten Latvijas tirgū"
Darba autore ir izvirzījusi šādu hipotēze - Uzņēmuma izmantotās mārketinga komunikācijas zīmolam Schogetten vienas kampaņas ietvāros ir efektīvās.
Maģistra darba mērķis ir izpetīt integrētās mārketinga komunikācijas efektivitātes vērtējumu metodes un sniegt ieteikumus uzņēmumam efektivitātes vērtējumu metožu izmantošanai.
Darbs sastāv no četram nodaļam: divas teoretiskās kur autore sniedz ieskatu integrētu mārketinga komunikāciju un mārketinga komunikāciju pētījumu teorētiskus aspektus, trešajā autore apraksta Schogetten zīmola raksturojumu un analizē mārketinga aktivitātes Latvijas tirgū, un ceturtajā veic pētījumu Schogetten zīmola mārketinga komunikāciju efektivitātes vērtējuma aprēķinu.
Maģistra darbs sastāv no 89 lappusēm, tajā iekļauti 38 attēli, 5 tabulas, 6 formulas un 9 pielikumi. Darba izstradei izmantoti 33 literatūras avoti.
Atslēgvārdi: integrētās mārketinga komunikācijas, mārketinga efektivitāte, efektivitātes vērtējums, Schogetten, šokolādes tāfeles tirgus Latvijā. .
Master's thesis is developed on the theme „Efficiency evaluation of marketing communications campaign for Schogetten brand on Latvian market”.
Author raises following hypothesis – Company used marketing communications inside one campain for Schogetten brand are efficient.
The objective of master’s thesis is to explore efficiency evaluation of integrated marketing communication and to provide company with recommendations for further using metrics of efficiency evaluation.
The master’s thesis consists four chapters: two are theoreticals, where author provides insight integrated marketing communication and marketing communication research theoreticals aspects, in third author describe Schogetten brand characteristics and analize marketing activities on Latvian market and in fourth take research efficiency evaluation of marketing communications for Schogetten brand.
Master’s thesis consists of 89 pages, it includes 38 figures, 5 tables, 6 formulas un 9 attachments. 33 bibliography sources were used in development of the master’s thesis.
Key words: integrated marketing communication, marketing efficiency, efficiency evaluation, Schogetten, chocolate bars on Latvian market.