Korporatīvā sociālā atbildība Latvijā no mārketinga līdz vadības risinājumiem
Author
Vītola, Kristīne
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Batraga, Anda
Date
2015Metadata
Show full item recordAbstract
Korporatīvā sociālā atbildība ir uzņēmēju centieni mazināt ekonomisko, vides un sociālo problēmu rašanos, izstrādājot atbalsta programmas konkrētiem mērķiem. Eiropas Savienība, cenšoties uzlabot šo uzņēmēju atbalsta programmu caurskatāmību noteikusi prasību uzņēmumiem veikt nefinanšu ziņojumu izstrādi. Maģistra darbā analizēti esošie instrumenti nefinanšu ziņojumu starptautiski atzītai novērtēšanai. Maģistra darba mērķis ir izpētīt lielo sabiedriskās nozīmes struktūru mājaslapās esošo informāciju par KSA programmām un veikt Latvijas normatīvu un ilgtermiņa redzējuma izpēti. Darba struktūra ir ievads, teorētiskā, analītiskā un praktiskā daļa, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms 135 lapaspuses, kas satur 16 atēlus 2 tabulas un 2 pielikumus. Corporate Social Responsibility is business’ efforts to minimalize causing economic, environmental and social issues by developing support programmes with specific targets. Trying to improve the transparency of the business’ support programmes, the European Union has adopted requirements for companies to implement non-financial reporting. The Master’s thesis analyzes the existing instruments which ensure an internationally recognized evaluation of non-financial reporting. The main goal of the Master’s thesis is to study information about CSR programmes published on web homepages of large socially significant structures and research Latvia’s legislation and long-term vision. The thesis consists of an introduction, theoretical, analytical and practical parts, conclusions and recommendations. The thesis has 135 pages, which contain 6 images, 2 tables and 2 attachments.