dc.contributor.advisor | Perez Sanchez, Miguel Angel | en_US |
dc.contributor.author | Usāne, Sintija | en_US |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte | en_US |
dc.date.accessioned | 2015-07-05T01:10:14Z | |
dc.date.available | 2015-07-05T01:10:14Z | |
dc.date.issued | 2015 | en_US |
dc.identifier.other | 48271 | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/28950 | |
dc.description.abstract | Bakalura darbs „Sociālās kritikas elementi Luisa Bunjuela daiļradē: filmas Viridiāna, Iznīcības eņģelis un Dienas skaistule” ir pētījums, kā 20.gs vēsturisko un politisko notikumu attīstības gaita ietekmēja Luisa Bunjuela daiļradi. Bakalaura darba galvenais mērķis bija analizēt filmā iekļautos sabiedrības un reliģiskās kritikas elementus.
Pētījuma teorētiskā daļa sastāv no 3 apakšnodaļām. Katrā apakšnodaļā tiek apskatīti vēsturiskie un politiskie notikumi Spānijā, Meksikā un Francijā. Tāpat arī tiek apskatītas to sekas un ietekme uz sociālo situāciju katrā no šīm valstīm. Prakstiskajā daļā tiek analizētas filmas no katra Luisa Bunuela mākslinieciskā posma: Spānijas posms „Viridiāna”, Meksikas posms „Iznīcības eņģelis” un Francijas posms „Dienas skaistule”. Filmu analīze tiek veidota balstoties uz aktuāliem notikumiem un situāciju 20. gadsimtā, pētot sociālās un reliģiskās kritikas elementus. | en_US |
dc.description.abstract | The thesis “Elements of social criticism in the cinema of Luis Buñuel: the cases of Viridiana, An Exterminating Angel and Belle de Jour”, is an investigation of the impact of historical and cultural events in the 20th century, on the cinema Luis Buñuel. The main objective of this work was to review the historical situation in Spain, Mexico and France, and then to analyze the critical elements of the society and the religion.
The theoretical part is divided into three sections. Each section is dedicated to historical and political events in Spain, Mexico and France. The same way are observed consequences and its effects on the social situation in each country. The practical part is devoted to the analysis of the films of each artistic stage of Luis Buñuel: Spanish stage „Viridiana”, Mexican stage „An Exterminating Angel” and French stage „Belle de Jour”. The analysis includes the observation of the elements of the social and religious criticism in these movies, based on the current historical situation in the 20th century. | en_US |
dc.language.iso | N/A | en_US |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Valodniecība | en_US |
dc.subject | Luiss Bunjuels | en_US |
dc.subject | Spānija | en_US |
dc.subject | Meksika | en_US |
dc.subject | Francija | en_US |
dc.subject | sabiedrība | en_US |
dc.title | Sociālās kritikas elementi Luisa Bunjuela daiļradē: filmas Viridiāna, Iznīcības eņģelis un Dienas skaistule | en_US |
dc.title.alternative | Elements of social criticism in the cinema of Luis Bunuel: the cases of Viridiana, An Exterminating Angel and Belle de Jour | en_US |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | en_US |