Verbālo un neverbālo līdzekļu mijiedarbība lietišķajās prezentācijās
Author
Brencis, Āris
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Ozoliņa, Solveiga
Date
2015Metadata
Show full item recordAbstract
Lietišķās prezentācijas ir svarīgas uzņēmumu spējai ieviest tirgū jaunus produktus un pakalpojumus. Lai palielinātu pārdošanas rādītājus, runātājiem ir jāizmanto visi pieejamie līdzekļi, lai pievērstu pircēju uzmanību un veicinātu viņu vēlmi iegādāties produktu. Šī bakalaura darba mērķis ir analizēt un salīdzināt verbālo un neverbālo līdzekļu izmantošanu un mijiedarbību četru profesionālu oratoru lietišķajās prezentācijās. Šī pētījuma autors veic pieejamās literatūras apskatu un gadījuma izpēti, lai sasniegtu izvirzīto mērķi. Empīriskā daļa atklāj verbālo un neverbālo saziņas līdzekļu mijiedarbības tendences lietišķajās prezentācijās, kā arī viena un tā paša uzņēmuma darbiniekiem piemītošos līdzīgos prezentēšanas stilus. Business presentations are crucial to the companies' ability to introduce and sell new products or services. To increase sales, the speakers have to use all accessible tools to grab the customers’ attention and stimulate their wish to purchase the new product. The aim of the BA thesis is to analyse and compare the use and interplay of verbal and nonverbal means in business presentations performed by four professional speakers. The author provides a literature review and a case study to reach the goal of the BA thesis. The empirical part of the BA thesis reveals the tendencies of the use and interaction of verbal and nonverbal means in business presentations and common presentation styles typical of employees of the same company.