Norāžu sistēma Jūrmalas skolu bibliotēkās
Author
Mika, Madara
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Pakalna, Daina
Date
2015Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba „Norāžu sistēma Jūrmalas skolu bibliotēkās” pētījuma mērķis ir noskaidrot, kā pusaudži novērtē skolas bibliotēkas norādes, to vizuālo izskatu un funkcionalitāti, vai tās atbilst lietotāju vajadzībām un to idejai par lietotājam draudzīgu norāžu sistēmu. Lai realizētu bakalaura darba mērķi, veikts pētījums, izmantojot kvalitatīvās datu vākšanas metodes – novērošana un intervēšana. Pētījumā iegūtie rezultāti ļauj konstatēt, ka pusaudžu lietotāju grupa norādes uzskata par nepieciešamu bibliotēkas sastāvdaļu un lietotāju paustais viedoklis sniedz idejas un ieteikumus, lai izveidotu lietotājiem draudzīgu bibliotēkas norāžu sistēmu. The objectives of the research „Library signage in schools of Jurmala” are to clarify, how adolescents evaluate the use of library signage in school libraries and its graphic design, and if it complies with user needs and their concept of user-friendly signage system. In order to fulfill the objectives set for the Bachelor paper, qualitative methods were used – observation and interview. The results obtained in the study lead to results that adolescents find library signage as a neccessary component of school library and target group (adolescents) may gather ideas and recommendations for creating user friendly library signage.