Show simple item record

dc.contributor.advisorSkudra, Ojārsen_US
dc.contributor.authorBaibakova, Elanaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-05T01:11:32Z
dc.date.available2015-07-05T01:11:32Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other50486en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/29269
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir "Kino = Citadele" reklāmas un sabiedrisko attiecību vēstījumi sociālajos medijos Twitter un Facebook: skatītāju lojalitātes saglabāšanas aspekts (2014-2015). Bakalaura darba mērķis: izpētīt un analizēt kinoteātra „Kino = Citadele” reklāmas un sabiedrisko attiecību vēstījumu ietekmi uz skatītāju lojalitāti (bērni, jaunieši, pieaugušie). Darba teorētiskā bāze sastāv no nodaļas par zīmolu un tēlu, zīmola komunikāciju un klientu lojalitāti zīmolam. Teorijas daļā tiks apskatītas reklāmas, sabiedrisko attiecību un mārketinga komunikācijas teorijas. Darba metodoloģijas daļā apskatīta teorija par aptaujām, daļēji strukturētām intervijām, fokusa grupām un kontentanalīzi.en_US
dc.description.abstractTopic of the bachelor’s thesis is „ "Kino=Citadele" advertising and public relations messages in social networks Twitter and Facebook: spectators’ loyalty maintenance aspect (2014-2015) “ Objective of the thesis: to explore and analyze cinema’s „Kino = Citadele” advertisement and public relations messages’ impact on the viewer’s loyalty (children, teenagers, adults) The theoretical base consists of chapters covering the brand and it’s’ image, the brand’s communication and clients’ loyalty to the brand. The theoretical part examines the advertisement and public relations theory and marketing communication. Work methodology part covers theory about surveys, semi-structured interviews, focus groups and content analysis.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.subjectKino = Citadeleen_US
dc.subjectzīmolsen_US
dc.subjectreklāmaen_US
dc.subjectlojalitāteen_US
dc.subjectFacebooken_US
dc.title"Kino=Citadele "reklāmas un sabiedrisko attiecību vēstījumi sociālajos medijos Twitter un Facebook : skatītāju lojalitātes saglabāšanas aspekts (2014-2015)en_US
dc.title.alternative"Kino=Citadele" advertising and public relations messages in social networks Twitter and Facebook: spectators’ loyalty maintenance aspect (2014-2015)en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record