• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Datorspēļu, kā tehnoloģiska artefakta, analīze mūsdienu fenomenoloģiskās pieejas tehnoloģijai ietvaros.

Thumbnail
Открыть
311-47991-Andrejsons_Kristaps_kr09009.pdf (474.5Kb)
Автор
Andrejsons, Kristaps
Co-author
Latvijas Universitāte. Vēstures un filozofijas fakultāte
Advisor
Bičevskis, Raivis
Дата
2015
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Šis maģistra darbs ir fenomenoloģiskas ievirzes pētījums, kurā, pirmo reizi akadēmiskajā vidē, tiek veikta padziļināta un plaša datorspēles kā individuāla tehnoloģiska artefakta analīze tehnoloģiju fenomenoloģijas diskursa ietvaros. Darbā, izmantojot mūsdienu datorspēļu pētnieku, īpaši Filipa D. Dīna un Espena Ārseta izstrādes un salīdzinot tās ar savietojamiem mūsdienu tehnoloģiju fenomenologu uzskatiem, īpaši izceļot Albertu Borgmanu, kā arī ar empīriskiem faktiem, tiek pievērsta uzmanība datorspēļu neatkarīgajām īpašībām, datorspēļu lomai informācijas tehnoloģiju jomā, to unikālajām pieredzējuma formām un mijiedarbībai ar sabiedrību, aplūkojot datorspēļu tehnoētisko problemātiku. Tiek skaidrots spēlējamības jēdziens un izcelta tā nozīme, datorspēles kā mākslas darba uztverē un pieredzējumā.
 
This master's thesis is a phenomenologically oriented study of video games as an individual technological artefact, analyzed using the phenomenological approach to technology. By using the work of contemporary video game researchers, especially Phillip D. Dean and Espen Aarseth and comparing it with empirical facts and the views of compatible contemporary technological phenomenologists, from whom extra attention is given to Albert Borgmann, this work, being the first of its kind in this field of study, deals with the independent properties of video games, the role of video games in the field of information technology, the unique forms in which we encounter and experience them and their interactions with society through technoethics. This work also explains the gameplay term and highlights its importance in percieving and experiencing video games as an art form.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/29312
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses [6775]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV