Spēka-izturības rādītāju dinamika ielu vingrošanā ārpusstundu nodarbībās
Author
Kuļikovskis, Rūdolfs
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Urbāne, Diāna
Date
2015Metadata
Show full item recordAbstract
Darba teorētiskā daļa balstīta uz pedagoģijas, psiholoģijas, sporta literatūras analīzi. Darbā tiek izmantoti pedagogu, psihologu un sporta speciālistu ieteikumi par sporta treniņu, fiziskās sagatavotības un spēka-izturības biomotorās spējas attīstīšanu.
Darba praktiskajā daļā veikts pedagoģiskais pētījums, izstrādāts treniņu nodarbību tematiskais plāns diviem mēnešiem, veikts datu salīdzinājums pētījuma sākumā un noslēgumā, kas ļauj secināt, ka skolotājam-trenerim, strādājot pēc plāna, kur tiek ievērota noteikta vingrinājumu secība un nedēļas nodarbībās augstas intensitātes slodzes mijās ar vidējas un zemas intensitātes slodzēm, skolēniem ievērojami uzlabojas spēka-izturības rādītāji. The theoretical part is based on analysis of academic work in pedagogy, psychology and sport literature. This work includes educators, psychologists and sport experts advices about sport training, physical fitness and strength-endurance biomotoric development.
In the second part author analysis data from a two month thematic training plan, which was developed for this thesis. The data were compered at the beginning and end of research. The results allows author to conclude, that if the teacher-coach is working according to the plan, where he follows a specific exercise set and the sequence of weekly exercise sessions varies from high intensity to medium and low intensity, students results in strength-endurance performance improves considerably.