dc.contributor.advisor | Vēzis, Viesturs | en_US |
dc.contributor.author | Bikova, Jeļena | en_US |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | en_US |
dc.date.accessioned | 2015-07-06T01:07:29Z | |
dc.date.available | 2015-07-06T01:07:29Z | |
dc.date.issued | 2015 | en_US |
dc.identifier.other | 48767 | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/29343 | |
dc.description.abstract | Šī maģistra darba tēma ir datorikas apguves modelis vispārizglītojošās izglītības iestādēs.
Maģistra darba mērķis ir izstrādāt teorētiski pamatotu datorikas apguves modeļa koncepciju Latvijas vispārizglītojošās izglītības iestādēs.
Darbs sastāv no ievada, piecām nodaļām, secinājumiem, izmantotās literatūras un avotu saraksta, pielikumiem.
Pirmajā nodaļā izklāstīts datorikas apguves modeļa koncepciju vispārizglītojošās izglītības iestādēs izstrādāšanas process autores traktējumā, pamatota pētījuma paradigma un noteiktas datorikas apguves modeļa salīdzināšanas kategorijas.
Otrā nodaļa veltīta vispārizglītojošo izglītības iestāžu datorikas apguves sistēmu analīzei dažādās valstīs, to saturam, realizācijas metodēm.
Trešajā nodaļā veikta informātikas skolotāju interviju analīze.
Ceturtajā nodaļā tiek formulēta datorikas apguves modeļa koncepcija vispārizglītojošās izglītības iestādēs.
Piektajā nodaļā aprakstīta datorikas apguves modeļa koncepcija Latvijas vispārizglītojošās izglītības iestādēs, ko autore izstrādā, balstoties uz veiktajiem pētījumiem.
Secinājumi – iegūtās un izanalizētās informācijas apkopojums.
Pielikumos ir informātikas skolotāju interviju jautājumi un transkripcijas.
Maģistra darba pamatteksts izklāstīts 98 lappusēs un ilustrēts ar 16 attēliem. Darbā ir 6 pielikumi. Literatūras sarakstā iekļauta 74 literatūras vienības. | en_US |
dc.description.abstract | The theme of the thesis is „The Model of Computing Subject in General Education Schools”.
The thesis aim is to develop theoretically based concept of the model of computing subject in general education schools of Latvia.
The thesis consists of the introduction, five chapters, the conclusion, the reference list and the appendices.
The first chapter presents the author’s interpretation of the process of developing the model concept of computing subject in general education schools, validation of research paradigm and basic criteria for models of computing subject.
The second chapter is dedicated to analysis of computing subject systems, their contents and implementation methods in general education schools in different countries.
The third chapter provides analysis of computer science teachers’ interviews.
In the fourth chapter is formulated the model concept of computing subject in general education schools.
The fifth chapter describes developed by the author a model concept of computing subject in Latvian general education schools, based on the results of the research conducted.
Conclusions provide summary of collected and analyses information.
Appendices contain computer science teachers’ interview questions and transcriptions.
The main text of the thesis is presented on 98 pages illustrated with 16 figures.
The thesis has 6 appendices.
List of references comprises 74 units of literature. | en_US |
dc.language.iso | N/A | en_US |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Pedagoģija | en_US |
dc.subject | datorika | en_US |
dc.subject | datorikas didaktika | en_US |
dc.subject | izglītība | en_US |
dc.subject | mācību programma | en_US |
dc.subject | skolas didaktika | en_US |
dc.title | Datorikas apguves modelis vispārizglītojošās izglītības iestādēs | en_US |
dc.title.alternative | The Model of Computing Subject in General Education Schools | en_US |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | en_US |