5-7 gadus vecu bērnu rokdarbu praktiskais pielietojums - Darbības motivators
Author
Serkova, Ilona
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Vugule, Ērika
Date
2015Metadata
Show full item recordAbstract
Darba nosaukums: 5- 7 gadus vecu bērnu rokdarbu praktiskais pielietojums– darbības motivators
Darba autors: Ilona Serkova
Darba zinātniskais vadītājs: Dr. paed. Ērika Vugule
Pētījuma mērķis: Pētīt bērnu veidoto rokdarbu pielietojuma iespējas pedagoģiskajā procesā, kā bērna motivatoru rokdarbus veidot.
Diplomdarba apjoms: 65 lpp., 32 literatūras un avotu vienības, 8 pielikumi, 68 attēli un 10 diagrammas.
Atslēgas vārdi: rokdarbi, motivācija, Pirmsskolas izglītības iestāde (PII)
Pētījuma teorētiskajā daļā analizētas D. Dzinteres, V. Hibneres, I. Stangaines, D. Lieģenieces, Dr. R. Kembela u.c. autoru pedagoģiskās atziņas. Veikta Valdorfskolas, Montessori u.c. alternatīvo pedagoģisko konceptu izpēte saistībā ar pētījuma mērķi.
Pētījuma praktiskā daļa balstās uz divus mēnešus novērošanas posmu Rīgas Pirmsskolas iestādē Nr. X, interviju un anketas datu ieguvi, analīzi un interpretāciju.
Diplomdarba pētījuma rezultātā ir izstrādāti priekšlikumi pirmsskolas skolotājiem pedagoģiskā procesa pilnveidei. Title: Application of handcrafts made by 5-7 year old children as a motivator
Author: Ilona Serkova
Research supervisor: Dr. paed. Ērika Vugule
Goal: Explore possibilities of including application of child’s handcraft in the pedagogical process as a motivator for a child to create it.
Volume: 65 pages, 32 literature and sources, 8 attachments, 68 photos and 10 diagrams.
Key words: handcrafts, motivation, Preschool
Theoretical part of the research is based on analisis of pedagogical acknowlegments by of D. Dzintere, V. Hibnere, I. Stangaine, D. Lieģiniece, Dr. R. Kembel and others, as well as research of Valdorfschool, Montessori and other alternative education concepts.
Practical of the research is based on two months observation period in one Preschool Education facility in Riga Nr. X, as well as and questionnaire data analysis and interpretation.
On the basis of the research proposals offered to the teachers of Preschool in order to improve Pedagogical processes.