Stāsti pirmsskolas izglītības iestāžu audzēkņu vērtību izpratnes veicināšanai angļu valodas stundās
Author
Linka, Elīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Skara-Mincāne, Rita
Date
2015Metadata
Show full item recordAbstract
Diploma darba mērķis bija izpētīt, kā stāsti var veicināt pirmsskolas izglītības iestāžu audzēkņu izpratni par vērtībām angļu valodas nodarbībās. Darba tēma tika izvēlēta tāpēc, ka autors uzskatīja, ka vērtībizglītībai ir svarīga loma bērnu audzināšanā, tā palīdz veidot pieklājīgus sabiedrības locekļus. Pēdējos gados vecāki un izglītības iestādes ir sākuši diskusijas par vērtībizglītības nozīmi.
Autors veica atsevišķa gadījuma pētījumu un izmantoja stāstus angļu valodas nodarbībās pirmskolā, lai veicinātu skolēnu izpratni par vērtībām, trīs mēnešus garumā. Tika konstatēts, ka stāstu stāstīšana ir veiksmīga metode, lai mācītu ļoti jaunus audzēkņus. Autors secināja, ka stāstu un uzdevumu izmantošana ne tikai paaugstināja audzēkņu informētību par vērtībām, bet arī veicināja viņu izpratni par to nozīmi. The Aim of the Diploma Paper was to study how storytelling can contribute to raising learners’ awareness of values in English classes pre-school. The theme of the Paper was chosen because the Author found that values education has an important role in children’s upbringing, it helps to form decent members of society. Recent years parents and educational institutions have started discussions about the importance of values education.
The Author conducted a case study and used storytelling in English lessons in pre-school to raise learner’s awareness of values over the period of three months.
It was found that storytelling is a successful method for teaching very young learners. The Author concluded that using storytelling along with activities benefited not only to raising the learners’ awareness of values, but it contributed to their comprehension of the importance of values.